Konec reklamy na ČT ji nepřinese zvýšení sledovanosti
Konec reklamního vysílání na kanálech ČT1 a ČT24, které televize veřejné služby ukončila k 21. říjnu, nepovede podle generálního ředitele ČT Petra Dvořáka k výraznému zvýšení sledovanosti kanálu ČT1. Dvořák to uvedl na konferenci Forum Media s tím, že ke zvýšení sledovanosti povedou strukturální změny v programovém schématu. Před ČT teď podle jeho slov stojí úkol postavit jarní programové schéma. „Stavba jarního schématu bude složitá. Není ho z čeho skládat, bojujeme s tím, abychom z toho, co máme k dispozici, poskládali jaro. Větší změny v programu budou patrné až na podzim,“ uvedl na konferenci Dvořák, který také považuje za důležité zlepšit marketingovou práci ČT, která by mohla přispět ke zvyšování sledovanosti televize.
-mav-