Týdeníky a čtrnáctideníky: lepší vývoj než u deníků
Tituly s delší periodicitou než denní nejsou tolik poznamenány snížením prodaného nákladu jako deníky.
Prodané náklady českých týdeníků a čtrnáctideníků jsou na tom za letošní tři čtvrtletí lépe než denní tisk. Jak ukazují data ABC ČR, oproti souhrnnému prodanému nákladu v roce 2010 prodávají v průměru o 3-4 % méně. Meziroční pokles u denního tisku se přitom pohybuje mezi 8-9 %.
Přestože se celkově o tiskových titulech mluví jako o médiích, jejichž dosah slábne, mezi týdeníky a čtrnáctideníky lze najít i tituly, kterým prodaný náklad neklesá či dokonce, kterým prodej roste. Patří mezi ně např. z týdeníků Respekt, Svět motorů, Blesk pro ženy nebo TV magazín, mezi čtrnáctideníky Auto Tip, Epocha, Žena a život nebo TV Revue.
Prodané náklady týdeníků (I-IX/2011) vs. 2010
Prodané náklady čtrnáctideníků (I-IX/2011) vs. 2010
Zdroj: ABC ČR
-mav-