Agentura Nydrle Digital součástí Young & Rubicam

pátek, 16. prosince 2011, 04:22 Reklama MediaGuru

Česká reklamní agentura Nydrle Digital se stala součástí mezinárodní skupiny Young & Rubicam, což jí má usnadnit expanzi na zahraniční trhy.

Majoritní podíl v Nydrle Digital koupila společnost WPP, která Young & Rubicam vlastní. Informoval o tom Svatopluk Jírů ze společnosti Young & Rubicam Prague. Hodnota transakce nebyla zveřejněna.

"Agentura Nydrle Digital se začlenila mezi Young & Rubicam brands vedle našich dalších agentur. Podstatné je, že Nydrle neztrácí svoji identitu, prostě budeme spolupracovat na digitálních zakázkách," uvedl Jírů.

Akvizice zavedené české společnosti byla podle něj pro Young & Rubicam výhodnější, než budování vlastní digitální divize na zelené louce. Jednání o kapitálovém vstupu Young & Rubicam do společnosti Nydrle Digital trvala déle než rok.

Společnost Nydrle Digital si od začlenění do mezinárodní skupiny Young & Rubicam slibuje další růst. "Naším primárním cílem je expanze na zahraniční trhy. Pražská Young & Rubicam je v rámci své sítě centrem regionu střední a východní Evropy a to nám umožní být aktivní i jinde," uvedl Michal Nýdrle ze společnosti Nydrle Digital.

Propojení se silným hráčem podle Nýdrleho povede také k výraznému zvýšení kapacity společnosti Nydrle Digital tak, aby byla schopná pokrýt celou poptávku Young & Rubicam v oblasti digitální tvorby. "Od ledna nás bude v agentuře 45, co do počtu lidí tak jsme největší digitální agentura u nás," podotkl Nýdrle.

Společnost Nydrle Digital byla založena v roce 2004. Zaměřuje se na komunikační strategii, technologie, videoprodukce, mobilní marketing, sociální média, nákup a plánování on-line médií. Pobočky má v Praze a Bratislavě.

Společnost Young & Rubicam patří do skupiny WPP a je jednou z předních reklamních agentur na českém i mezinárodním trhu. Poskytuje služby v oblasti marketingu, firemní komunikace a reklamy, digitálních a sociálních médií, přímého marketingu a budování identity značek. Založena byla v roce 1923.