Loga, která se letos vůbec nepovedla
Změny nejsou vždy jen k dobrému. Dokládají to i příklady log, které jejich firmy v letošním roce změnily.
Abychom zvýšili napětí, řadíme loga směrem dolů - nejhorší je tedy na samém dnu.
10 – EUROSTAR
Není nic horšího než logo ve 3D se spoustou lesku. Nejenže nás nezaujme, nezapamatujeme si ho, ale navíc s ním nejde ani moc manipulovat.
Design: SomeOne
9 – Sportsnet
Většina televizních stanic minimalizovala své logo tak, aby si ho jejich diváci co nejsnadněji zapamatovali. Rogers SportsNet, kanadský sportovní kanál, na to však šel zcela opačně. Z tohoto loga na nás přímo dýchá závan minulosti.
Design: Troika
8 – Petco
Nic horšího než jemná změna sloganu. Americký dodavatel krmiva pro domácí mazlíčky zve k sobě jen ty zdravé. A ke komu chodí ti, co zdraví nejsou?
Design: neuvedeno
7 – Brand USA
Příliš mnoho malých bodů, příliš rozdrobené… Stačilo by jen ubrat trochu puntíků…
Design: The Brand Union
6 – Masters
Jednoduché logo, který jedním okem vnímáme a druhým s lehkostí vypustíme. V paměti nám určitě neuvízne.
Design: Hulsbosch
5 – SiriusXM
Jedna ze dvou amerických satelitních radiových stanic. Cílem je být inovativní s typickým prvkem radiových vln – výsledkem je logo, které vyznívá celkově nepříjemně.
Design: neuvedeno
4 – The Comedy Network
Původní logo bylo tak špatné, že potřeba změny je víc než pochopitelná. Místo zlepšení se však kanadský televizní kanál rozhodl pro jednoduché písmo bez jakékoliv podstaty.
Design: The Comedy Network
3 – JCPenney
Logo JCPenney není samo o sobě tak špatné. Co je odsouzeníhodné, je způsob jeho výběru, kdy JCPenney, společnost s 17,8 miliardy zisku za loňský rok, vypsala konkurz na nové logo do uměleckých škol a mezi své zaměstnance. Trochu to připomíná konkurz MŠMT, že?
Design: Luke Langhus
2 – Netflix
Díváte se na logo společnosti Netflix. Samotný Netflix odkazuje na služby mediální digitální agentury, zatímco druhé logo Qwikster na prodej filmů na DVD. Matoucí… pro všechny.
Design: neuvedeno
1 – Miami Marlyns
Ponaučení: 100% změnou loga se ztrácí dosavadní identita společnosti.
Design: neuvedeno
Zdroj: El Poder des las Ideas
-kch-