Air Bank před spuštěním reklamní kampaně
Nově otevřená banka Air Bank ze skupiny PPF přichází s první nadlinkovou reklamní kampaní.
Kampaň s názvem Dva světy z dílny agentury Mather startuje 14. ledna – dva a půl měsíce po oficiálním otevření – ve chvíli, kdy banka dosáhla 7 tisíc zákazníků.
Hlavním kanálem kampaně bude internet a televize, pro kterou Air Bank připravila 12 reklamních spotů. Každý z nich představuje některé z deklarovaných předností banky: dlouhou otevírací dobu poboček, žádné poplatky aj. Reklamní spoty jsou založené na jednoduché myšlence srovnání Air Bank s tradičním pojetím banky – dvou světů, ve kterých proti sobě stojí archetypální postavy dobra a zla.
Televizní kampaň bude doplňovat komunikace v rádiu a na internetu, a to prostřednictvím FB firemního profilu, kanálu YouTube a bannerů.
Ve venkovním městském prostoru ji podpoří billboardy, CLV, zastávky MHD a tzv. hyper cube, které budou upozorňovat hlavně na blízkost bankovní pobočky.
Tištěnou reklamu zatím Air Bank neplánuje, protože nejen svými službami, ale i svou kampaní cílí na internetovou generaci.
Ukázky vizuálů a TV spotů přineseme v pondělí.
-kch-