Impuls posílí českou hudbu a zpravodajství

středa, 04. ledna 2012, 03:48 Rádio MediaGuru

Více české hudby a zpravodajství zařadí do vysílání v letošním roce tuzemská rádiová jednička Rádio Impuls.

Rádio Impuls představí od 7. ledna několik programových změn. Především zavádí novou zpravodajskou relaci ve 12:00, která tak doplní stávající hlavní zpravodajskou relaci Sedm minut v sedm. Také délka polední relace by měla být 7 minut. Impuls chce navíc zpravodajství v roce 2012 posílit zařazením většího množství reportáží, anket, rozhovorů a glos, které své místo ve vysílacím schématu dostanou pravidelně ve 30. minutě každé vysílací hodiny. Zároveň se mění hlavní zpravodajský slogan na „Zprávy, kterým důvěřujete“.

Posílit chce také českou hudbu, na kterém je programování rádia postavené. Ve vysílání se má projevit přidáním jedné české písničky do každé hodiny. Další novinkou je uvedení nového zvukového obalu. Rádio Impuls do vysílání zařadí nové hudební jingly, nový zvuk dostanou zpravodajské relace (Zprávy, Počasí, Doprava 007), pořady Haló, tady Impulsovi a Fanda a jeho česká banda.

„Cílem úprav programového schématu je celkové zpřehlednění a zjednodušení vysílání. Na jedné straně posílíme hudební složku a zahrajeme ještě více českých písniček, na straně druhé budeme dále rozvíjet kvalitu a důvěryhodnost našeho zpravodajství,“ řekl Jiří Kőrber, programový ředitel Rádia Impuls.

Rádio Impuls si také připravilo nový marketingový projekt „Pošli to dál“, který navazuje na komunikaci rádia v posledních pěti letech.

Od 11. ledna začne vybízet své posluchače k tomu, aby posílali příběhy lidí ze svého okolí, kteří si pomoc opravdu zaslouží. Stanice pak některým z nich přímo v éteru jejich přání splní a také došlé příběhy představí na microsite, která je pro tento účel zřízena na webu www.impuls.cz. Tam budou moci posluchači nový příběh nejen přihlásit, ale také projevit svoji solidaritu či sympatie a aktivně se do pomoci ostatním zapojit.

„Snažíme se o to, aby vznikly jakési řetězy dobrých skutků. Proto jsme iniciativě dali název ,Pošli to dál‘. Každý, komu někdo prostřednictvím našeho projektu pomůže, se bude moci rozhodnout poslat svoji radost dál pomocí někomu jinému. Vše bude mít svoji odezvu jak na webu, tak přímo ve vysílání Rádia Impuls. Rádi bychom zvedli vlnu solidarity a porozumění, rozvířili debatu na téma mezilidských vztahů a dobrými skutky propojili a pozitivně nakazili celou Českou republiku,“ sdělila marketingová ředitelka Karolina Šimová.

-mav-