Nový styl jarní kampaně ČSOB
V polovině února ČSOB spouští dvě nové kampaně zaměřené na Půjčku na lepší bydlení a Kreditní karty.

Novinkou kampaní bude především jejich nový vizuální styl, který podrobněji představuje Tomáš Brych, ředitel Marketingové komunikace ČSOB: „Prezentace bude zaměřená především na reálné příběhy ze životů našich klientů. Cílem je, aby každý bod komunikace vytvářel dynamickou, moderní a autentickou značku. Přitom by měl působit čistě a ve svém vyjádření vyvolávat pocit lehkosti a jednoduchosti.“
Cílem kampaně na Půjčku na lepší bydlení je klienty seznámit s jednoduchostí a rychlostí, s jakou díky ní mohou získat potřebné peníze. Tváří kampaně je akrobatický letec Martin Šonka, který se mimo jiné objeví i v televizním spotu.
Hlavním motivem kampaně na Kreditní karty bude cestování, přičemž budou zdůrazněny hlavní přednosti používání karty, jako je rychlost získání peněz, odklad platby až o 55 dní nebo prodloužená záruka u zboží zaplaceného kartou. Kampaň bude podpořena akční nabídkou, při které mají noví držitelé karet možnost získat poukaz na služby Student Agency v hodnotě 500 Kč.
Kampaně poběží od 15. února do konce března a budou doprovázeny spoty v TV a rádiích, inzercí v tisku, na internetu, outdooru a v neposlední řadě plakáty a letáky na pobočkách banky. Obě kampaně připravila agentura Kaspen/Jung von Matt.
-kch-