Penny Market v nové komunikaci podpoří české výrobky
Penny Market přichází s novou nadlinkovou kampaní, kterou představuje změny ve své celorepublikové firemní strategii.

Diskontní malooobchodní řetězec Penny Market přechází na novou firemní strategii v duchu sloganu Nakupujte hezky česky, jejímž cílem je ještě větší podpora prodeje českých výrobků. Slogan má vyjádřit jak českou nabídku, tak trend chytrého českého nakupování, který v sobě spojuje pohodlný a rychlý nákup vyváženého sortimentu.
Slogan provází nový koncept prodejen a komunikace, který zákazníkům nabídne příjemnější způsob nakupování prostřednictvím nového vizuálního stylu. Penny Market tak reaguje na rostoucí poptávku po domácích potravinách, a mění proto nabídku sortimentu, ve kterém je zastoupeno více jak 50 % potravin české kvality. Spolu s jasným vymezením na český sortiment Penny Market investuje do přestaveb a modernizace prodejen, které by měly být dokončeny do 4 let.
Nová firemní strategie bude od zítřka představena i celorepublikou nadlinkovou kampaní, která bude komunikována do konce kalendářního roku v televizi, rádiu a printu.
Spolu s tím bude v pátek spuštěn i speciální webový portál Nakupujte hezky česky.
Vedle toho Penny Market mění i své logo, které bude od nynějška čtvercové, a koncept svých letáků, které budou přehlednějším a jasnějším způsobem komunikovat týdenní nabídky.
V komunikaci bude využíváno klíčových postav – pekaře, řezníka, zelináře a zaměstnance – a klíčových vizuálů, které budou sloužit k lepší orientaci na prodejně: česká kvalita, z naší pece, od českých pekařů, od českých řezníků a od českých farmářů.
Klíčové postavy