Nejlepší kampaně na Facebooku, oceněna i Zaraguza

úterý, 06. března 2012, 17:41 Internet & Mobil MediaGuru

Slovenská agentura Zaraguza získala stříbrné ocenění v prvním ročníku o nejlepší facebookové kampaně Facebook Studio Awards.

V prvním ročníku soutěže Facebook Studio Awards bylo oceněno 10 facebookových kampaní z více než 1000 přihlášených ze 40 zemí světa. Porota, kterou tvořili kreativní a výkonní ředitelé nejvýznamnějších světových agentur a zástupce Facebooku, oceňovala práce, které mají být inspirací pro světové marketéry při využívání sociálních sítí v komunikaci.

Projektu Moja krvná skupina pro pojišťovnu Dôvera, se kterou Zaraguza uspěla a odnesla si za ní stříbro, se od spuštění podařilo oslovit téměř 20 tisíc potenciálních dárců krve. Pomocí osmi facebookových stránek, odpovídajícím osmi krevním skupinám, se informace o potřebě krve dostávají k potenciálním dárcům téměř okamžitě.

Zlatá ocenění Facebook Studio Awards byla udělena následujícím pracím.

Aplikaci módního magazínu Flair, díky které mohli zájemci o konkrétní módní doplňky získat na vyžádání další informace od jiných uživatelů. Agentura: Duval Guillaume.

Facebooková galerie pro Muzeum současného moderního umění Kiasma v Helsinkách, kterou tvořili návštěvníci muzea. Agentura: hasan & partners.

Zpívající jednorožec pro žvýkačky Wrigley, agentura: Evolution Bureau (EVB).

A ukázka využití sociálních médií pro politickou stranu  - Sociálně demokratickou stranu Švýcarska ke zvýšení podpory od mladých voličů. Agentura: Walker Werbeagentur.

Přehlídka ostatních oceněných stříbrných a bronzových prací zde.

-mav-