Nápady světové reklamy: Velikonoce
Motivy jarních svátků nejsou v reklamě ani zdaleka tak časté jako Vánoce, přesto se tu a tam objeví. MediaGuru přeje všem čtenářům hezké Velikonoce.
Nejčastějšími náměty velikonočních reklam jsou králíčci, kuřátka, čokoláda i nanebevzatý Ježíš Kristus.
Králičí mix.
M&M, USA
Najděte svůj vlastní důvod, proč letos o Velikonocích někam vyrazit.
Scandic, Švédsko
O letošních Velikonocích se k Bohu nepřibližujte příliš.
Road Safety Agency, Austrálie
Méně řečí, více sladkostí.
Trendy, Chile
Šťastné Velikonoce občas potřebuje popřát i vědecký časopis.
New Scientist, Austrálie
Nebuďte obětí Velikonoc. Pijte zodpovědně.
Olmeca, Česká republika
Týden městského umění využilo v propagaci skotské obchodní centrum Livingston.
Livingston, Velká Británie
Čokoláda nemusí být zlá.
Nestlé, Austrálie
-ptv-