Nejlepší reklamy pohledem Hollywoodu

středa, 04. dubna 2012, 12:17 Reklama MediaGuru

Hollywood vybral ty nejlepší kousky, které se pohybují na pomezí reklamy a zábavního průmyslu.

Minulý týden byly rozdány ceny s názvem NXT STAGE Hollywood International Advertising Awards, které oceňují ta nejlepší díla za uplynulý rok, propojující prvky reklamního a zábavního průmyslu.

Ceny byly rozdány ve třech kategoriích: Branded Entertainment, Advertising a Entertainment Marketing.

Kategorie: Branded Entertainment

V kategorii Branded Entertainment byla zlatem ověnčena virální kampaň s názvem Jen Aniston „Sex Tape“ od agentury Zambezi pro společnost Glaceau a její značku Smartwater.

Stříbrem byla oceněna kampaň America’s Favorite Small Business společnosti Dell, která ve spolupráci s Microsoftem a MasterCard vybídla malé podniky k natočení videa o jejich podnikání.

Další stříbro v této kategorii si vysloužila kampaň Back to the Start sítě mexických restaurací Chipotle. V kampani jsou především zdůrazněny hodnoty ekologického zemědělství, jehož produkty Chipotle ve svých restauracích používá. Kampaň byla oceněna jak za svůj spot, tak i za hudbu. Známou písničku „The Scientist“ od skupiny Coldplay přezpívala legenda country hudby Willie Nelson.

Stříbro získala i kampaň Hardest Working Person in America pro deodorant Mitchum, jejíž hlavním úkolem bylo zvýšit originálním způsobem povědomí o značce v době, kdy internetem vládla kampaň Old Spice. Prostřednictvím TV, printu, sociálních médiích a speciálně připravené internetové stránky byly hledány osoby, které mají v Americe tu nejtěžší práci, a vyzvány k natočení vlastního mini dokumentu. Vítězem se stal Chad Pregracke, zakladatel neziskové organizace Living Lands and Waters, který z řeky Mississippi odstranil 7 milionů liber odpadu. Jeho dokument More than a Paycheck: Mitchum Presents America’s Hardest Workers byl poprvé uveden na Sundance Festivalu.

Kategorie: Advertising

V kategorii reklam byla zlatem oceněna televizní reklama s názvem Nocturnal Migration, od agentury BMF, pro australské pivo Tooheys Extra Dry.

Stříbrnou cenu získala reklama pro značku vysavačů Dirt Devil společnosti Centrino Clean Control. Spot s názvem Dirt Devil – Exorcist byl vytvořen Filmovou Akademií Baden-Württenberg.

Další stříbro bylo uděleno korejské integrované kampani KT iPhone Film Project od agentury Innocean Worldwide.

Kategorie: Entertainment Marketing

V této kategorii byly oceněny nejlepší reklamní počiny na podporu zábavního průmyslu. Hodnoceny byly trailery, televizní reklamy či plakáty určené k propagaci filmů.

Vítězem v této kategorii se stal trailer k filmu Terrence Mallicka Strom života.

Přehled všech ocenění naleznete zde.

-kch-