Nejlepší reklamy pohledem Hollywoodu
Hollywood vybral ty nejlepší kousky, které se pohybují na pomezí reklamy a zábavního průmyslu.
Minulý týden byly rozdány ceny s názvem NXT STAGE Hollywood International Advertising Awards, které oceňují ta nejlepší díla za uplynulý rok, propojující prvky reklamního a zábavního průmyslu.
Ceny byly rozdány ve třech kategoriích: Branded Entertainment, Advertising a Entertainment Marketing.
Kategorie: Branded Entertainment
V kategorii Branded Entertainment byla zlatem ověnčena virální kampaň s názvem Jen Aniston „Sex Tape“ od agentury Zambezi pro společnost Glaceau a její značku Smartwater.
Další stříbro v této kategorii si vysloužila kampaň Back to the Start sítě mexických restaurací Chipotle. V kampani jsou především zdůrazněny hodnoty ekologického zemědělství, jehož produkty Chipotle ve svých restauracích používá. Kampaň byla oceněna jak za svůj spot, tak i za hudbu. Známou písničku „The Scientist“ od skupiny Coldplay přezpívala legenda country hudby Willie Nelson.
Stříbro získala i kampaň Hardest Working Person in America pro deodorant Mitchum, jejíž hlavním úkolem bylo zvýšit originálním způsobem povědomí o značce v době, kdy internetem vládla kampaň Old Spice. Prostřednictvím TV, printu, sociálních médiích a speciálně připravené internetové stránky byly hledány osoby, které mají v Americe tu nejtěžší práci, a vyzvány k natočení vlastního mini dokumentu. Vítězem se stal Chad Pregracke, zakladatel neziskové organizace Living Lands and Waters, který z řeky Mississippi odstranil 7 milionů liber odpadu. Jeho dokument More than a Paycheck: Mitchum Presents America’s Hardest Workers byl poprvé uveden na Sundance Festivalu.
Kategorie: Advertising
V kategorii reklam byla zlatem oceněna televizní reklama s názvem Nocturnal Migration, od agentury BMF, pro australské pivo Tooheys Extra Dry.
Stříbrnou cenu získala reklama pro značku vysavačů Dirt Devil společnosti Centrino Clean Control. Spot s názvem Dirt Devil – Exorcist byl vytvořen Filmovou Akademií Baden-Württenberg.
Další stříbro bylo uděleno korejské integrované kampani KT iPhone Film Project od agentury Innocean Worldwide.
Kategorie: Entertainment Marketing
V této kategorii byly oceněny nejlepší reklamní počiny na podporu zábavního průmyslu. Hodnoceny byly trailery, televizní reklamy či plakáty určené k propagaci filmů.
Vítězem v této kategorii se stal trailer k filmu Terrence Mallicka Strom života.
Přehled všech ocenění naleznete zde.
-kch-