Nové logo ČT se vrací k původní značce
Nové logo České televize pracuje s modrou a červenou barvou. Má působit moderně, ale zároveň navazovat na tradiční značku České televize.
Česká televize představila nový vizuální styl ČT. Připravilo ho studio Aleše Najbrta ve spolupráci s Českou televizí. Nový vizuální styl bude zaveden od září. Zároveň dojde k přejmenování kanálu ČT4 na ČT Sport. Nová jsou i loga pro jednotlivé kanály ČT, bude se ale ještě pracovat na jejich barevnosti.
Nové logo má být návratem k původní značce ČT. „Na rozdíl od situace v roce 2006, kdy požadavkem tehdejšího vedení bylo vytvoření zcela nového loga, šlo nyní o jiné zadání – redesign původní značky České televize, její uzpůsobení dnešním potřebám,“ uvedl Jan Svoboda, ředitel marketingu a obchodu ČT.
"Částka, kterou jsme za úpravu loga zaplatili studiu Najbrt, je 430.000 korun," řekl generální ředitel Petr Dvořák. Dodal, že nové logo bude případně použitelné i pro chystaný dětský kanál ČT3.
„Prozkoumali jsme mnoho různých cest, než jsme došli k výslednému tvaru, který zachovává princip dvou částí obrazovky. Už to však nejsou písmena, ale dva abstraktní tvary. Jsme přesvědčeni, že tento symbol není potřeba číst, protože jej každý identifikuje a vizuálně si ho ztotožní s původní značkou,“ popsal Aleš Najbrt.
Stávající loga jednotlivých kanálů ČT
Vývoj loga ČT
Foto: Česká televize
-mav-