Reklama Hamé v režii Kotka se Strachem

pátek, 27. dubna 2012, 05:27 Reklama MediaGuru

Nový televizní spot společnosti Hamé na podporu produktové novinky kečupu Otma Gurmán natočilo duo v podobě Jiřího Stracha a Vojty Kotka.

Společnost Hamé přichází s inovací svého kečupu Otma a Otma Gurmán. V rámci zlepšování svých produktů připravila změnu receptur svých kečupů navýšením podílu rajčat.

Novinka bude podpořena komunikativní kampaní, která bude od 1. května probíhat  v České republice, o den později pak i na Slovensku. Poběží v televizi na kanálech Nova, Nova Cinema, Prima, Prima Cool, Prima Love, Barrandov a Joj.

Pod televizním spotem s mladou herečkou Ivanou Korolovou je podepsána kreativní agentura Comtech. Režie se ujal Jiří Strach spolu s režisérským nováčkem Vojtou Kotkem. Kamery se ujal Milan Chadima a celé dílo je doprovázeno hudbou  skladatele a hudebníka Ondřeje Brzobohatého. Produkčním domem je Frame100re.

Kampaň dále poběží v lifestylových periodicích a na internetu, a to jak na webových stránkách www.hame.cz, www.hame.sk, tak i na Facebooku OTMA a Hamé. Doplněna bude i v místě prodeje prostřednictvím propagačních letáčků na probíhajících ochutnávkách kečupů a omáček Otma Gurmán ve vybraných hypermarkech (Tesco, Billa, Globus, Ahold)

Mediální prostor pro kampaň zajišťuje společnost Médea.

-kch-