Telefónica vypověděla Ju-Turn. Co s reklamou na budkách?
Ju-Turn Media do vyřešení situace pozastavuje kampaně na telefonních budkách. Telefónica ji vypověděla smlouvu.
Telefónica Czech Republic vypověděla společnosti Ju-Turn Media nájemní smlouvu na pronájem reklamních ploch na telefonních budkách. Ju-Turn Media je dlouhodobým partnerem Telefóniky a poskytuje síť reklamních ploch na telefonních budkách Telefóniky po celé České republice.
Podle managing directora společnosti Ju-Turn Media Petra Thomsona měla firma s Telefónikou uzavřenou smlouvu až do konce roku 2012. Teď se telefonní operátor rozhodl podle jeho slov jednostranně od této smlouvy odstoupit.
Ju-Turn Media tento krok považuje za protiprávní a za neetický. “Podle naší právní analýzy je odstoupení od smlouvy krokem naprosto protiprávním, který nemá oporu ve smlouvě, je hrubým zneužitím dominantního postavení společnosti Telefónica Czech Republic, projevem arogance vůči naší společnosti a velmi vážně poškozuje naše podnikání. Pro obhájení své pozice připravujeme okamžité právní kroky a jsme přesvědčeni, že se nám podaří prokázat neplatnost jednostranné výpovědi nájemní smlouvy a nelegálnost dalších kroků společnosti Telefónica Czech Republic,” uvádí Petr Thomson.
Telefónica vypovězení smlouvy na dotaz MediaGuru.cz potvrdila s tím, že důvodem je neplacení nájmu ze strany Ju-Turn Media. "Společnost Telefónica Czech Republic potvrzuje, že vypověděla firmě Ju-Turn smlouvu z důvodu dlouhodobého neplacení nájemného za reklamní plochy. V současnosti evidujeme za touto společností pohledávky v hodnotě několika desítek milionů korun," informoval mluvčí Telefóniky Hany Farghali.
Firma ale zatím nespecifikovala, zda do budoucna počítá s navázáním spolupráce s jiným subjektem nebo se zajišťováním prodeje reklamních ploch vlastními silami. Právě posledně jmenovaná možnost je podle našich informací pravděpodobná.
Ju-Turn Media v souvislosti s vypovězením smlouvy pozastavila kampaně na telefonních budkách. Pro Ju-Turn Media je spolupráce s Telefónikou klíčová – svoje postavení na trhu získala právě díky síti outdoorových nosičů na telefonních kabinách. Celkově jde o víc než 15 tisíc ploch (různých typů nosičů) na celém území České republiky.
-mav-