Ohlédnutí: květen v české reklamě
Přinášíme výběr některých nových spotů, které se v české reklamě urodily v první půli května.
Společnost Hornbach navázala na začátku května na kampaň „Nikdo to necítí tak jako ty“ novým spotem Symfonie, který opět režíroval Martin Krejčí pro agenturu Heimat. Za zvuk televizního spotu Hornbach získal zlaté ocenění na reklamním festivalu v New Yorku – CLIO AWARDS 2012.
Svou produktovou novinku kečup Otma Gurmán podporuje kampaní společnost Hamé. Televizní spot, který běží od 1. května, natočil Jiří Strach spolu s Vojtou Kotkem.
Fortuna začátkem května rozjela kampaň na svou novou hru SuperLoto, ve které napřímo paroduje konkurenční Sazku. Kampaň pochází od Daniela Růžičky z agentury Adwood Advertising.
Staropramen spolu s kreativní agenturou Young&Rubicam připravil pro svou novinku Cool Grep kampaň „Zažeň žízeň Grepem“. Loňští „citrónoví“ hasiči žízně byli v TV spotu, který režíroval Jan Zajíček, doplněni o „grepové“ šamany.
Kofola se ve své letní kampani „Neslýchané festivaly“ rozhodla propojit hudební festivaly s projektem na podporu neslyšících. Svou novinku Kofola festivalová komunikuje od 11. května kampaní, pod kterou je podepsána kreativní agentura Kaspen/Jung von Matt. Televizní spoty režíroval Jakub Kohák.
V pondělí 14. května spustila kampaň Vitana na podporu své novinky – Guláše v pečicím sáčku z řady základů jídel Má to šťávu. Pod kampaní je podepsán Jiří Pleskot a agentura Hullabaloo.
Novinku Plzeňského Prazdroje – desítku značky Gambrinus – podporuje od 19. května nadlinková kampaň agentury Lowe Praha. V televizním spotu je propojena historická tradice značky se současnou produktovou inovací. Dále je kampaň podpořena outdoorem, POS a PR kampaní.
V duchu nadcházející fotbalové události EURO 2012 spustil kampaň McDonald’s, ve které láká na fotbalové parádičky.
-kch-