Národní prodej MMS povede Karel Friml
Ředitelem národního prodeje rádiového mediálního zastupitelství MMS je nově Karel Friml. Zdeněk Kůs se posouvá na pozici new business directora.
![](https://mediagurucdneu.azureedge.net/wp-content/uploads/2012/06/Friml_foto.jpg?v=1)
Novým ředitelem národního prodeje rozhlasového mediazastupitelství Media Marketing Services, patřícího do skupiny Media Bohemia, byl jmenován Karel Friml.
V nové funkci bude přímo odpovídat obchodnímu řediteli a partnerovi Media Bohemia Karlu Vágnerovi, se kterým bude dále pracovat na strategických a operativních změnách, které byly odstartovány na podzim 2011.
V souvislosti s novou obchodní strategií přechází dosavadní obchodní ředitel národního prodeje Zdeněk Kůs do role new business director, kde se bude věnovat novým obchodním příležitostem a vztahům s klíčovými zákazníky.
Karel Friml nastoupil do Media Marketing Services rovnou z vysoké školy v roce 2008. Nejprve působil na pozici manažera speciálních operací a následně manažera pro klíčové zákazníky. V poslední době měl na starost část agenturního businessu, rozvíjení vztahů s klienty, hledání nových příležitostí na zahraničních trzích, či rozvíjení spolupráce s dalšími mediatypy. Zároveň je aktivní na akademické půdě, od roku 2010 přednáší masovou a mediální komunikaci na Vysoké škole ekonomie a managementu a dále pak i na poli NGOs v Institutu manažerského výzkumu, kde je od roku 2009 předsedou představenstva.
Media Bohemia ovládá rádiové mediazastupitelství Media Marketing Services s podílem necelých 40% trhu. Skupina vlastní 29 regionálních a lokálních rádií, jejichž celková týdenní poslechovost dosahuje téměř 3,1 milionu posluchačů. Skupina dále vlastní internetové mediazastupitelství Impression Media, on line vydavatelství Limemedia a zážitkovou společnost Allegria.