Národní prodej MMS povede Karel Friml
Ředitelem národního prodeje rádiového mediálního zastupitelství MMS je nově Karel Friml. Zdeněk Kůs se posouvá na pozici new business directora.
Novým ředitelem národního prodeje rozhlasového mediazastupitelství Media Marketing Services, patřícího do skupiny Media Bohemia, byl jmenován Karel Friml.
V nové funkci bude přímo odpovídat obchodnímu řediteli a partnerovi Media Bohemia Karlu Vágnerovi, se kterým bude dále pracovat na strategických a operativních změnách, které byly odstartovány na podzim 2011.
V souvislosti s novou obchodní strategií přechází dosavadní obchodní ředitel národního prodeje Zdeněk Kůs do role new business director, kde se bude věnovat novým obchodním příležitostem a vztahům s klíčovými zákazníky.
Karel Friml nastoupil do Media Marketing Services rovnou z vysoké školy v roce 2008. Nejprve působil na pozici manažera speciálních operací a následně manažera pro klíčové zákazníky. V poslední době měl na starost část agenturního businessu, rozvíjení vztahů s klienty, hledání nových příležitostí na zahraničních trzích, či rozvíjení spolupráce s dalšími mediatypy. Zároveň je aktivní na akademické půdě, od roku 2010 přednáší masovou a mediální komunikaci na Vysoké škole ekonomie a managementu a dále pak i na poli NGOs v Institutu manažerského výzkumu, kde je od roku 2009 předsedou představenstva.
Media Bohemia ovládá rádiové mediazastupitelství Media Marketing Services s podílem necelých 40% trhu. Skupina vlastní 29 regionálních a lokálních rádií, jejichž celková týdenní poslechovost dosahuje téměř 3,1 milionu posluchačů. Skupina dále vlastní internetové mediazastupitelství Impression Media, on line vydavatelství Limemedia a zážitkovou společnost Allegria.