Nejkreativnější neolympijské reklamy
Sponzorská práva k olympiádě nejsou právě levnou záležitostí. Není proto divu, že si řada firem pravidelně vypomáhá propagací „nejmenované sportovní události“.
![](https://mediagurucdneu.azureedge.net/wp-content/uploads/2012/08/Paddy-Power-Velka-Britanie.jpg?v=1)
Případy takzvaného ambush marketingu, tedy neoprávněného využití olympijských symbolů, jsou poměrně pravidelnou záležitostí. Mediaguru je popsal zde.
Slova jako zlato, stříbro, OH či Londýn, jakožto pořadatelské město, mohou využívat pouze oficiální sponzoři. Následující zadavatelé patří do šedé zóny. Olympiádu přímo nezneužívají, oficiálními partnery ale také nejsou.
Find your greatness
Nike, USA
Gold we can all strive for
Hostess, USA
Games? What games?
Oddbins, Velká Británie
Minty Fresh Games
Polo, Velká Británie
Swim
DirecTV, USA
London in France
Paddy Power, Velká Británie
8-bit games
Guardian, Velká Británie
Zdroj: Creativity-online.com
-ptv-