Heineken se pouští na tajnou misi Jamese Bonda
Značka Heineken spustila v souvislosti s nadcházející premiérou nové bondovky Skyfall televizní a digitální kampaň.
Pivní značka Heineken spouští u příležitosti premiéry 23. filmu Jamese Bonda s názvem Skyfall, která bude mít v České republice 26. října, kampaň „Crack the Case“ (Vyřeš případ).
Televizní spot, který vznikal především ve studiích Shepperton Studios, ale také například na vlakovém nádraží v rumunském Temešváru, poběží v televizi v druhé polovině října na stanicích Nova, Nova Cinema a Prima Cool. Vedle Daniela Craiga coby nejnovějšího představitele agenta 007 se na bondovskou sérii odkazuje i četnými replikami rekvizit, jako je například prsten Spectre z filmu Dr. No, loga Zorin industries, Spectre a Fabergeho vejce z filmů Srdečné pozdravy z Ruska a Zlaté oko. Autorem hudby je Gin Wigmore z Nového Zélandu.
Na televizní reklamu úzce navazuje interaktivní část kampaně, v níž Bond girl Bérénice vyzývá diváky k nastoupení do vlaku. Tam na ně čeká celá řada náročných zkoušek, které je přivedou ke kufříku, jehož obsah musí chránit před protivníky Jamese Bonda.
K celé „bondovské“ kampani budou probíhat také soutěže. „V rádiu Express a Dance rádiu mohou posluchači vyhrát lístky na pražskou premiéru filmu, soutěžit se bude i na Facebooku. V obchodní síti budou na kampaň na vybraných místech upozorňovat stojany a různé reklamní předměty. V některých obchodech TESCO se bude prodávat i speciální litrová láhev limitované edice Bond,“ říká ke kampani Richard Gažo, brand manažer značky Heineken.
Soutěže budou rovněž probíhat v provozovnách Heinekenu. „Za dvě piva soutěžící získá brýle a los, na který může vyhrát VIP pozvánku na světovou premiéru filmu do Amsterodamu, lístky na premiéru do Prahy a vstupenky na 007 párty s DJ hudbou a motivy bondovské tematiky, která se uskuteční 26. října v nově zrekonstruovaném klubu Mecca,“ doplňuje ke kampani Richard Gažo. Vyhrávat se budou i speciální plnicí pera.
Kromě toho bude v top provozovnách Heineken probíhat také promo akce, při které budou hostesky „náborovat“ agenty. Soutěžícím mužům budou měřit tep a podrobí je náročným agentským testům. Nejlepší agenti pak získají atraktivní výhry. Stát se agentem může každý také v rámci hry, která je připravena pro spotřebitele na Facebooku nebo webových stránkách www.heineken.cz.
-kch-