MF Dnes spustí marketingovou akci po vzoru řetězců
Deník MF Dnes připravuje od příštího týdne spuštění rozsáhlé marketingové akce na podporu volného prodeje.
Se zcela novým projektem, podporujícím prodej výtisků ve volném prodeji, přichází nejrozšířenější celostátní zpravodajský deník MF Dnes. Od 13. září spustí v duchu úspěšných marketingových akcí obchodních řetězců Penny Market, Billa či Albert sběratelskou edici, zaměřenou na domácí zvířata (psy).
„Po úspěšné stabilizaci vývoje předplatného MF Dnes jsme zvažovali několik projektů také v oblasti volného prodeje. Nakonec jsme se rozhodli pro podporu, která navazuje na úspěch sběratelských edicí pro děti,“ přiblížil MediaGuru.cz marketingový ředitel skupiny Mafra Aleš Pýcha.
V den zahájení akce bude do deníku vložen zdarma sběratelský magazín Psí album a prvních 16 samolepek, další pak budou moci čtenáři sbírat po dobu šesti týdnů. Celkem půjde o 75 nejoblíbenějších psích plemen, které soutěžící najdou každý den v deníku MF Dnes. Sběratelská edice bude doplněna i čtenářskou soutěží o nejkrásnějšího psa ve spolupráci s portálem rajce.net. Vydavatelství předpokládá, že zájem o sbírání projeví zejména děti, kterým noviny budou kupovat jejich rodiče.
Start projektu, který redakčně zajišťují redaktoři magazínu Doma Dnes pod vedením Moniky Binarové, provází rozsáhlá mediální a PR kampaň. Vybrána jsou média s afinitní cílovou skupinou dětí. Připravena je i speciální distribuce magazínů žákům prvního stupně základních škol. Následně bude magazín k dispozici v síti McDonald´s zákazníkům, kteří zakoupí Happy Meal. Distribuci bude zajišťovat i národní síť chovatelským obchodů Pet Center.
-mav-