Modrá pyramida v kampani s Čtvrtníčkem a Zedníčkem

čtvrtek, 27. září 2012, 14:30 Aktuality MediaGuru

Stavební spořitelna Modrá Pyramidy, dceřiná společnost Komerční banky, spustila 24. září svou podzimní kampaň, v níž se prezentuje jako finanční rádce i mimo stavební spoření. Podporuje tím změnu své strategické přeměny ze stavební spořitelny na finanční poradenství, kterou představila v květnu. V duchu této přeměny změnila svůj claim z původního „Vezměte to za dobrý konec“ na „Váš rádce na finance“.

Nová kampaň, jež poběží až do 16. prosince v televizi, printu, rádiu, na internetu i v outdooru, opět navazuje na egyptskou tematiku. Kampaň pochází od agentury Havas Worldwide Prague, dříve Euro RSCG.

Celkem tři televizní spoty natočil Petr Čtvrtníček. Hlavní role se ujal Pavel Zedníček, který coby rádce v hábitu z filmové pohádky Tři veteráni a s předchůdcem tabletu v ruce spolu s moudrou sovou radí, jak na finance.Ve všech spotech je kladen důraz na výše zmíněnou změnu strategii a na dialog s klientem.

Dva ze spotů jsou zaměřeny spíše imageově, poslední, jenž bude nasazen na konci října, komunikuje důchodové pojištění.

-kch-