Páteční galerie: iPhone v reklamě
iPhone se svými charakteristickými znaky proniká do reklamní komunikace a zdaleka se neomezuje jen na propagaci chytrých telefonů.
Nedávno byl představen nový iPhone 5, což ukazuje mimo jiné, že je tu s námi už nějaký ten pátek. Od doby, kdy byl představen jeho první model, se iPhone stal jedničkou mezi chytrými telefony a některé z jeho charakteristik se staly oblíbeným motivem v reklamní komunikaci.
iPhone jako jeden z prvních přišel s dotykovým displejem, který umožňuje ovládat telefon pouhým prstem. Motiv dotykového displeje využila například francouzská kampaň od agentury BETC Eurorscg pro televizní kanál Canal+, která prezentovala možnost sledovat filmy či sportovní přenosy pohodlně na obrazovce iPhonu.
Canal+, agentura BETC Eurorscg (Francie)
Francouzská televizní stanice France 24 komunikovala spuštění svého zpravodajství na iPhone prostřednictvím vizuálů s otisky prstů na displeji. Kampaň připravila francouzská agentura Marcel.
France 24, agentura Marcel (Francie)
Dále se v reklamě často objevuje motiv odemknutí displeje a iPhonem patentovaného gesta známého jako „slide to unlock“. S tímto motivem připravila švédská agentura Garbergs speciální tapety na iPhone pro mezinárodní neziskovou organizaci Amnesty International.
Uruguayský zpravodajský portál La Republica zase lákal na svou aplikaci tím, že pouhé odemknutí displeje ukáže danou situaci v plném světle. Kampaň připravila agentura Publicis Impetu.
La Republica, agentura Publicis Impetu (Uruguay)
Funkce autokorekce využila například rumunská policie, která tak upozornila na nebezpečí psaní SMS za jízdy. Kampaň pochází od rumunské agentury Publicis.
Rumunská policie, agentura Publicis (Rumunsko)
Na nebezpečí autokorekce upozornila ve své kampani trochu z jiného pohledu automobilka Volkswagen.
Britský deník The Sun si pro změnu vzal na paškál způsob, kterým je pokaždé nový iPhone představován veřejnosti.
-kch-