Obchod ČT povede Hynek Chudárek
Novým obchodním ředitelem České televize se k 1. listopadu 2012 stává Hynek Chudárek. Oblast marketingu převezme Daniela Němcová.
Generální ředitel České televize Petr Dvořák jmenoval do funkce obchodního ředitele Hynka Chudárka. Jeho úkolem bude rozvíjet obchodní aktivity České televize ve všech možných oblastech definovaných zákonem, tedy v prodeji omezeného reklamního prostoru, sponzoringu a tzv. product placementu, v možnosti vytěžování archivu ČT, v rozvoji knižní edice či prodeji merchandisingu ČT.
Oblast marketingu převezme ředitelka Vnější a vnitřní komunikace ČT Daniela Němcová. Cílem bude navázat na nastartované procesy v oblasti vnější i vnitřní komunikace veřejnoprávní televize.
„Věřím, že tyto personální změny přinesou České televizi stabilitu a jasnou vizi v oblastech obchodu a marketingu, a podpoří tak probíhající transformaci v ostatních klíčových oblastech,“ říká generální ředitel ČT Petr Dvořák.
Hynek Chudárek spoluzakládal v roce 2002 hudební televizi Óčko, kde do roku 2011 působil jako výkonný ředitel a člen představenstva. Předtím byl akcionářem a působil ve společnosti, která se zabývala výrobou CD a DVD nosičů. V roce 2009 a 2011 se účastnil výběrového řízení na generálního ředitele České televize.
Daniela Němcová vede komunikaci České televize od prosince 2011. Před nástupem do České televize působila jako ředitelka komunikace ve společnosti České aerolinie, kde měla na starosti externí a interní komunikaci společnosti včetně mediálního servisu na zahraničních zastoupeních. Tři roky byla zároveň tiskovou mluvčí.
-mav-