Fanda skončil říjen na 1%, pomohl ke zvýšení Nova Group
Výsledné podíly na sledovanosti v říjnu znamenají pro kanál Fanda 1% podíl ve skupině diváků starších 15 let.
První měsíc elektronického měření skončil nový kanál pro muže Fanda s podílem 0,95 % ve skupině diváků starších 15 let a 1,25 % u diváků ve věku 15-54, na které skupina Nova programuje. Nejsledovanějšími pořady nového kanálu byly v říjnu zejména sportovní přenosy fotbalové Evropské ligy, tuzemské Gambrinus ligy a některé filmové snímky (Smrtící epidemie, Výplata, Indiana Jones).
Říjen přinesl celkově ve srovnání s předcházejícím měsícem nejvyšší nárůst stanici Prima family. Oproti září si Prima family polepšila o 1,27 procentního bodu (D15+) a o 1,26 procentního bodu (D15-54).
Výsledky Fandy pomohly celkově skupině Nova ke zvýšení souhrnného podílu oproti září o 1,15 procentního bodu (D15+), resp. o 1,3 procentního bodu (D15-54).
Díky vylepšení podílu Prima family si skupina Prima v říjnu v celodenní sledovanosti celkově polepšila o 0,98 procentního bodu (D15+, D15-54: +0,97).
Z ostatních TV stanic si v říjnu polepšila už jenom Nova Cinema, ostatní kanály si oproti září mírně pohoršily, a to včetně tzv. ostatních stanic.
Top 10 nejsledovanějších pořadů, říjen 2012
pořad | TV | datum | 15+ (tis.) | share 15+ | share 15-54 |
Televizní noviny | Nova | 30.10. | 2098 | 52,23% | 51,14% |
Ordinace v růžové zahradě | Nova | 30.10. | 1820 | 45,35% | 42,94% |
Sportovní noviny | Nova | 30.10. | 1591 | 39,6% | 40,29% |
Počasí | Nova | 25.10. | 1551 | 39,2% | 39,99% |
Všechnopárty | ČT1 | 5.10. | 1223 | 36,48% | 21,16% |
Česko Slovensko má talent | Prima family | 21.10. | 1220 | 30,48% | 34,88% |
13. komnata 2012 | ČT1 | 19.10. | 1195 | 34,75% | 25,72% |
Ulice | Nova | 22.10. | 1092 | 33,49% | 32,53% |
Zprávy FTV Prima | Prima family | 7.10. | 1087 | 31,01% | 26,09% |
Vyprávěj | ČT1 | 5.10. | 1086 | 29,57% | 30,67% |
Pozn.: Pořady bez opakování, v přehledu jsou pořady zastoupeny jen jednou s nejvyšší dosaženou sledovaností
Podíl TV stanic v %, celý den, říjen 2012, D15+/D15-54
Zdroj: ATO-Mediaresearch
-mav-