Vodafone pokračuje na Vánoce s hasiči
Mobilní operátor Vodafone spouští svou předvánoční kampaň, která doprovází nedávno představené Férové tarify.
![](https://mediagurucdneu.azureedge.net/wp-content/uploads/2012/11/Vodafone1.jpg?v=1)
Ve své předvánoční kampani pokračuje mobilní operátor Vodafone se svým konceptem dobrovolných hasičů, kterým na podzim představil Férové tarify, účtující hovory po sekundách.
Hlavní postavou kampaně je opět Pavel Liška, kterému v roli dobrovolných hasičů sekundují hudebníci ze skupiny Nightwork: Vojtěch Dyk, Jakub Prachař a František Soukup.
Televizní spot režíroval David Ondříček, který kladl důraz především na autenticitu a reálnost herectví. Během natáčení se Pavel Liška více než pětkrát ponořil do studené vody v kádi s kapry.
Kampaň, která poběží od 15. listopadu do poloviny ledna v kompletním mediamixu, pochází z dílny agentury McCann Digital. Plánování a nákup médií zajišťuje mediální agentura OMD.
-kch-