Branding cigaret se mění: Milníky tabákové reklamy
Plány na zmenšení prostoru pro branding na krabičkách jsou dalším zpřísněním propagace cigaret. Podívejte se, jak šel čas s tabákovou reklamou.
Plány na zmenšení prostoru pro branding na krabičkách jsou dalším zpřísněním propagace cigaret. Podívejte se, jak šel čas s tabákovou reklamou.
Turecké online tržiště, jež na českém trhu působí od letošního roku, vyzkouší na podzim v komunikaci nové mediatypy.
T-Mobile startuje svou mezinárodní vánoční kampaň s názvem „Kde končí bariéry, začínají spojení“.
Na ranveji pražského letiště vznikla barevná silueta vánočního stromku seskupením letištních vozů se zapnutými světly a majáky.
Ve struktuře společníků mediální agentury Havas Media Czech Republic je stále přítomný Jaromír Soukup. O tom, v jaké vlastnické struktuře bude firma operovat v roce 2025, se jedná.
Vánoční reklamy, které čeští spotřebitelé hodnotí nejlépe, vytvořily značky Coca-Cola a Dr.Max, vyplývá z průzkumu Ipsosu.
Mediální skupina Knowlimits vyvinula vlastní strategické plánovací nástroje Know.tools.
Komise slovenské Rady pro reklamu konstatovala další porušení Etického kodexu. Týkalo se to i společnosti Tipsport.
Většina zákazníků O2 nemůže využívat výhod nové sítě 5G, nemají totiž vhodné telefony. O2 proto vánoční kampaní podporuje výměnu zařízení za zvýhodnněých podmínek. Upozorňuje také na bezepčnostní rizika starších zařízení.
Skupina Omnicom potvrdila, že se domluvila na převzetí konkurenční komunikační skupiny Interpublic. Vznikne tím nejsilnější reklamní agenturní uskupení.
Nová kampaň agentury Saatchi&Saatchi s interaktivní hračkou otevírá téma dětských fyzických trestů. S nápadem přišla sama agentura, až poté „hledala“ klienta.
Pozitivní reakce na vánoční reklamy převažují u české populace nad negativními. Zjištění přináší výzkum ResSolution Group.
Letošní ročník soutěže reklamní efektivity Effie zná oceněné. Cena za absolutně nejlepší kampaň, Grand Prix, letos udělena nebyla.
Soutěž efektivity Effie Czech Republic udělila mimořádnou cenu za kreativitu, získala ji kampaň epická Lego výzva od Kreativ Gangu.