Když se logo nepovede...

pátek, 21. prosince 2012, 07:10 Reklama MediaGuru

Logo slouží jako vizitka každé značky či společnosti. Proto by mělo být povedené. Bohužel i zde platí, že ne vždy se zadaří.

Logo je první věc, podle které identifikujeme značku. Mělo by být silné, snadno rozeznatelné a zapamatovatelné. Mělo by být kvalitní a dobře vystihovat svou značku či firmu. Nicméně někdy se tak nestane.

Přinášíme některá loga, která se nepovedla…

A-Style

zubní klinika San Marcelino

počítačový servis The Computer Doctors

Arlingtonské pediatrické centrum

nejmenovaná čínská restaurace

Světová federace Taekwondo

bezpečnostní systémy Young Alarm

Kids Exchange  - společnost provozující komisní prodej

Kudawara lékárna

švédská realitní společnost Locum

satelity Mont-sat aneb proč je pan Satelit tak šťastný...

A jedno logo z českých luhů a hájů, které v zahraničí nepřestává udivovat.

-kch-