Premiérová data TV Pětka: v sobotu necelé 1%
Od prosince se v datech elektronického měření sledovanosti objevují data nové stanice TV Pětka.

Necelého jednoprocentního podílu ve skupině diváků starších 15 let dosáhla v sobotu nová celoplošná TV Pětka. Ta vysílá od poloviny října 2012 ve třetím multiplexu. Za měsíc a půl svého vysílání se tak dostala na téměř 1% podíl. V mladší skupině diváků 15-54 představoval její celodenní sobotní výsledek 0,9 %.
Podíl TV Pětka, sobota 1.12. 2012
1.12.2012 | share 15+ | share 15-54 |
celý den | 0,94% | 0,90% |
prime-time | 0,94% | 0,74% |
Zdroj: ATO-Mediaresearch
Nejsledovanějšími pořady nové televize byly v sobotu Buřtcajk se Zdeňkem Izerem, který dosáhl průměrné sledovanosti 55 tis. diváků starších 15 let, a dále pořady Nic není nemožné a Šoumeni.
Top 3 pořady TV Pětka, sobota 1.12. 2012
pořad | share 15+ | share 15-54 |
Buřtcajk | 1,45% | 1,53% |
Nic není nemožné | 1,57% | 0,74% |
Šoumeni | 1,54% | 1,34% |
Zdroj: ATO-Mediaresearch
Vzhledem k tomu, že TV Pětka na televizním trhu zastupuje společnost Atmedia, došlo s jejím zařazením do elektronického měření k nárůstu podílu Atmedia na televizním trhu - v sobotu 1.12. 2012 se její podíl v mladší skupině 15-54 zvýšil na 4 %.
Je však nutné přihlédnout k tomu, že sobotní výsledek zohledňuje jen jeden den vysílání. Pro přesnější představu o pozici TV Pětka na trhu budou vhodnější týdenní, resp. měsíční data.
Sobotní večerní sledovanost byla ve skupině diváků starších 15 let ve znamení pořadu StarDance. Výsledky sobotní sledovanosti zde.
-mav-