Značka sýrů Sedlčanský má po 3 letech novou kampaň

úterý, 11. prosince 2012, 14:55 Aktuality, Reklama MediaGuru

Značka sýrů Sedlčanský, která spadá do portfolia Povltavských mlékáren, přichází po více než třech letech s novou televizní kampaní, jejíž první vlna poběží na všech komerčních televizí do 20. prosince.

Celá kampaň je tvořena několika krátkými příběhy, v nichž jsou hlavními postavami dva sýraři, kteří vyrábějí zrající sýry v malebné sýrárně. Prostředí spotů je inspirováno atmosférou malého českého městečka zasazené do současnosti, na což poukazují moderní detaily, jako je termoska na stole či automobil v pozadí.

„V první vlně kampaně se zaměřujeme na Hermelín, jehož výroba má v Sedlčanech dlouhou tradici, a vybrané speciality vytvořené mladými sýraři v posledních letech. Kombinací jednotlivých spotů v reklamních blocích chceme u spotřebitelů vybudovat lepší znalost značky Sedlčanský coby symbolu nejlepších českých zrajících sýrů a sýrových specialit,“ vysvětluje kampaň Kamil Arnošt, Senior Brand Manager značky Sedlčanský, a dodává: „Náš starý známý Pepa zůstává součástí hlavního spotu na Hermelín v roli jakéhosi maskota a miláčka našich sýrařů a také jako odkaz na předchozí reklamy.“

Televizní kampaň je doplněna o komunikaci ve vybraných řetězcích formou shelfstopperů a o ochutnávky v obchodech Globus, Albert a Interspar.

Pod kampaní je podepsána reklamní agentura Havas (dříve Euro RSCG). Nákup médií zajišťuje agentura Médea.

-kch-