Magida Sukkari přechází do mediální agentury PHD
Magida Sukkari, dlouholetá výzkumnice v médiích a marketingu, je novou posilou mediální agentury PHD.
Tým mediální agentury PHD rozšířila na začátku letošního roku Magida Sukkari, dosud dlouhodobá výzkumnice a jedna z klíčových postav výzkumné agentury Median. V PHD bude zastávat pozici research & business development director se zodpovědností za vyhledávání nových obchodních příležitostí na poli výzkumů.
Magida Sukkari působila v agentuře Median 13 let. Jejím prvním projektem byl výzkum spotřebního chování Media-Market-Lifestyle (MML-TGI), postupně pak zodpovídala za výzkumy čtenosti tisku Media projekt, resp. za výzkum poslechovosti rádií Radio projekt, za ad hoc projekty pro média a pro vybrané FMCG klienty. V posledním období také zastřešovala celý obchod výzkumné divize Medianu.
Nástup Magidy Sukkari souvisí s rozvojem výzkumných aktivit agentury PHD, které se stávají další opěrnou nohou pro směřování agentury. Výzkumná činnost tak doplňuje a rozšiřuje stávající mediální služby PHD.
Agentura své výzkumné zázemí rozvíjí dlouhodobě. V loňském roce například ve spolupráci s Akademií věd představila výzkum NeuroTVplanning o vlivech různých televizních formátů na aktivaci pozornosti spotřebitelů. V roce 2011 zase otevřela vlastní studio pro focus group výzkumy, které pro klienty realizuje.
V rámci agentury PHD, která je součástí Omnicom Media Group, bude Magida Sukkari úzce spolupracovat s ředitelem výzkumu skupiny Petrem Miláčkem.
-mav-
Pozn.: Mediální agentura PHD je provozovatelem serveru MediaGuru.cz