Očekávané trháky roku 2013

čtvrtek, 03. ledna 2013, 12:00 Marketing, Reklama MediaGuru

Do kin letos míří řada pro marketing zajímavých snímků. Přinášíme přehled filmů vhodných pro spotřebitelské soutěže, kinoreklamu i akce pro obchodní partnery.

Na plátnech kin se letos objeví zhruba třicítka českých a bezpočet zahraničních titulů. Ať již jde o projekty známých režisérských jmen či zpracování zajímavých předloh, jsou následující filmy zajímavou příležitostí pro plánované marketingové aktivity.

Zahraniční tituly

Hollywood letos uvede méně filmů než vloni a ve větší míře spoléhá na osvědčené značky. Do kin se vrátí pokračování úspěšně revitalizovaného Star Treku, pokračovat bude Hobit či další fantasy série Hunger Games a Iron Man.

Animované snímky Pixaru rozšíří sequel k úspěšným Příšerkám s.r.o. pojmenovaný Univerzita pro příšerky. Jeho mateřská produkce Disney pak navíc přidá příběh na motivy knihy Čaroděj ze země Oz.

Dobré výsledky se očekávají i od post-apokalyptických filmů Nevědomí a Po zániku Země. A fanoušky pravděpodobně přiláká další nezvyklá role Johnnyho Deppa ve fantasy westernu The Lone Ranger, nad níž se sešli tvůrci Pirátů z Karibiku.

České filmy

Několik zajímavých snímků do kin letos chystají i čeští producenti. Na léto je ohlášen film Revival režisérky Alice Nellis, který vypráví o comebacku dávno rozpadlé hudební skupiny. O hudbě bude také na duben plánovaný projekt Jiřího Menzela Sukničkáři, jednat se bude o operní komedii popisující útrapy divadelníků na malém městě.

Za pozornost stojí i debut režiséra Martina Kašparovského Všiváci o rodinných problémech dvou bratrů, špičkového neurochirurga a veterána z Afghánistánu.

-lmr-