Výkonnostní marketing v Omnicomu zastřeší Resolution

čtvrtek, 24. ledna 2013, 07:15 Internet & Mobil MediaGuru

Omnicom Media Group uvádí globální značku Resolution, která zastřeší všechny služby v oblasti internetového výkonnostního marketingu.

S nárůstajícím vlivem a poptávkou po službách výkonnostního marketingu se mediální skupina Omnicom Media Group, kterou tvoří mediální agentury OMD, PHD a Attention!Media, rozhodla sloučit veškeré své služby související s touto oblastí pod jednu globální značku s názvem Resolution.

Resoloution se bude věnovat oblasti RTB, a dále reklamě ve vyhledávání, reklamních systémech a sociálních sítích. Resolution povede Jan Poštulka, dosavadní šéf oddělení výkonnostního marketingu a mediálních inovací v OMG.

„Tyto změny zavádíme na základě nové globální strategie naší skupiny, jež má za cíl konsolidovat a zefektivnit oblast výkonnostního marketingu z hlediska know-how, technologií a společného nákupu. Velkou pozornost budeme věnovat, krom stale se rozvíjející PPC reklamy, i novému trendu RTB, se kterým již máme dlouhodobou zkušenost,” sdělil Jan Poštulka.

Uvedením Resolution na trh vzniká celosvětově největší agenturní partner pro firmu Google.

-mav-