Návštěvnost internetu
Celková lednová návštěvnost českého internetu dosáhla podle NetMonitoru v lednu 2013 6,4 mil. uživatelů (RU, návštěvnost z ČR).
Celková lednová návštěvnost českého internetu dosáhla podle NetMonitoru v lednu 2013 6,4 mil. uživatelů (RU, návštěvnost z ČR).
Zahájení LOH v Paříži se stalo nejsledovanějším pořadem pátečního večera a celého dne. Čtyřhodinový program zhlédlo jen v lineárním vysílání 940 tisíc diváků (15+). ČT sport byla s pátečním celodenním podílem 19,74 % a prime-timovým 30,57 % nejsledovanější televizí. Šlo zároveň o nejsledovanější zahájení olympiády od zimních her v Soči v roce 2014, které tehdy sledovalo 1,4 milionu diváků.
Nejznámějšími obchody s oblečením jsou v Česku prodejci H&M, C&A a New Yorker, ukázal reprezentativní výzkum ResSolution Group.
Mladá generace Čechů, Gen Z, ztrácí zájem o české národní výběry a více fandí svému oblíbenému klubu, ukázal výzkum Ipsos pro 2score a Pragosport.
Z předvolebních kampaní do Evropského parlamentu českou populaci nejvíce oslovila kampaň hnutí ANO, naopak u Spolu je hodnocení spíše negativní.
Jen pětině české internetové populace se letošní nástupová kolekce českých olympioniků líbí.
Se zvyšujícím se počtem televizorů připojených k internetu se zvyšuje i čas věnovaný na televizoru jiným aktivitám, než je sledování TV vysílání.
Češi nejčastěji získávají zprávy z internetu a TV zpravodajství. I z těchto hlavních kanálů ale sledovanost zpravodajství klesá. Platí to přitom i pro sociální média, ukazuje nová zpráva Digital News Report od Reuters Institute.
Mladší ročníky častěji poslouchají jednotlivé skladby, playlisty či celá alba interpretů. Starší upřednostňují rádio.
Značky, kterým se podaří začlenit do svých produktů a služeb určitý rituál, dokážou navázat se spotřebiteli bližší emocionální vztah.
Survivor vynesl Mikýře na přední příčky nejznámějších tuzemských influencerů, vyplývá z pravidelného průzkumu FPH VŠE Influencer monitor.
Technická zdatnost generace alfa představuje pro značky novou výzvu. Celebrity a sportovci v reklamě je oslovují méně než tvůrci obsahu.
Z 60 vybraných loňských reklam rezonovaly mezi Čechy podle Ipsosu nejvíce značky Bauhaus, Birell a Mastercard.
Letošní Innovation Lab se zaměřil na způsoby, jak co nejefektivněji oslovit zákazníky z generace Z. Kupodivu tradiční média nedopadla špatně.
Mezi generací Z a X došlo k poklesu vyhledávání prostřednictvím Googlu o 25 %, ukazuje průzkum Forbes Advisor.