Návštěvnost internetu
Celková lednová návštěvnost českého internetu dosáhla podle NetMonitoru v lednu 2013 6,4 mil. uživatelů (RU, návštěvnost z ČR).
Celková lednová návštěvnost českého internetu dosáhla podle NetMonitoru v lednu 2013 6,4 mil. uživatelů (RU, návštěvnost z ČR).
Česká televize spustila nový průzkum zaměřený na zlepšení aplikace iVysílání, který probíhá přímo prostřednictvím chytrých televizorů. Diváci mohou odpovědět na sérii otázek a pomoci tak zlepšit funkčnost i uživatelský zážitek.
Nejpoužívanější sociální sítí je u teenagerů stále Instagram, pro zábavu však radši volí TikTok, vyplývá z průzkumu společnosti Piper Sandler.
Až 13 % značek na tuzemském trhu vnímají Češi jako blízké, nejbližší jim je Lidl, YouTube nebo Dr.Max, vyplývá z průzkumu Ipsosu.
Netflix zůstává v Česku nejčastěji využívanou službou videa na vyžádání (VOD). Následuje Voyo jako nejsilnější lokální služba. Prima+ se dostala na srovnatelný podíl jako Disney+.
Muži přistupují k maskulinitě mnohem různoroději než dřív, ukazuje průzkum agentury Kantar.
Mediální skupina Knowlimits vyvinula vlastní strategické plánovací nástroje Know.tools.
VOD služba Voyo dokázala zabrat místo tam, kde má na českém trhu zahraniční Netflix nedostatky, ukazuje případová studie agentury Ipsos.
Studie Future Consumer Index, kterou každoročně provádí poradenská společnost EY, odhaluje vývoj v chování českých spotřebitelů.
Skupina lidí, kteří v Česku sledují placená videa na internetu, se dál rozšiřuje. V letošním roce je vyšší o téměř 700 tisíc a představuje 3,65 mil. osob. Ukazují to data ČSÚ.
Změna politického režimu po událostech v listopadu 1989 otevřela dveře i pro vznik nových médií. Některá z nich se krátce po uvedení zařadila k nejsledovanějším a vmísila se tak mezi zavedené značky, které měly vybudovanou tradici z období před rokem 1989.
Nárůst cen motivoval české spotřebitele k důslednějšímu využívání věrnostních programů. Jejich znalost zároveň za poslední rok vzrostla. Nejčastěji se užívají při nákupu potravin, zjistil výzkum ResSolution Group.
Mladší generace Y a Z dokážou starší generace častěji za něco pochválit, než je tomu obráceně. Ukazuje to výzkum agentury Stem/Mark, který zjišťoval, jak se generace vnímají navzájem.
Mluvené slovo poslouchá přes internet 46 % tuzemské populace starší 16 let, vyplývá ze zprávy Českého statistického úřadu.
Češi hledají informace nejvíce na online médiích a v televizi, sociální sítě využívá třetina lidí v Česku, ukázal výzkum NMS Market Research.