Poslechovost rádií
Poslechovost rádií byla v loňském druhém pololetí stabilní: denní zásah rádia se sice snížil na 64,2 % z 64,6 % v předcházejícím měření za druhé a třetí loňské čtvrtletí, tento pokles ale není statisticky významný.
Poslechovost rádií byla v loňském druhém pololetí stabilní: denní zásah rádia se sice snížil na 64,2 % z 64,6 % v předcházejícím měření za druhé a třetí loňské čtvrtletí, tento pokles ale není statisticky významný.
Studie Future Consumer Index, kterou každoročně provádí poradenská společnost EY, odhaluje vývoj v chování českých spotřebitelů.
Nejpoužívanější sociální sítí je u teenagerů stále Instagram, pro zábavu však radši volí TikTok, vyplývá z průzkumu společnosti Piper Sandler.
Až 13 % značek na tuzemském trhu vnímají Češi jako blízké, nejbližší jim je Lidl, YouTube nebo Dr.Max, vyplývá z průzkumu Ipsosu.
Netflix zůstává v Česku nejčastěji využívanou službou videa na vyžádání (VOD). Následuje Voyo jako nejsilnější lokální služba. Prima+ se dostala na srovnatelný podíl jako Disney+.
Mediální skupina Knowlimits vyvinula vlastní strategické plánovací nástroje Know.tools.
Muži přistupují k maskulinitě mnohem různoroději než dřív, ukazuje průzkum agentury Kantar.
VOD služba Voyo dokázala zabrat místo tam, kde má na českém trhu zahraniční Netflix nedostatky, ukazuje případová studie agentury Ipsos.
Pozitivní reakce na vánoční reklamy převažují u české populace nad negativními. Zjištění přináší výzkum ResSolution Group.
Skupina lidí, kteří v Česku sledují placená videa na internetu, se dál rozšiřuje. V letošním roce je vyšší o téměř 700 tisíc a představuje 3,65 mil. osob. Ukazují to data ČSÚ.
Změna politického režimu po událostech v listopadu 1989 otevřela dveře i pro vznik nových médií. Některá z nich se krátce po uvedení zařadila k nejsledovanějším a vmísila se tak mezi zavedené značky, které měly vybudovanou tradici z období před rokem 1989.
Mladší generace Y a Z dokážou starší generace častěji za něco pochválit, než je tomu obráceně. Ukazuje to výzkum agentury Stem/Mark, který zjišťoval, jak se generace vnímají navzájem.
Mluvené slovo poslouchá přes internet 46 % tuzemské populace starší 16 let, vyplývá ze zprávy Českého statistického úřadu.
Češi hledají informace nejvíce na online médiích a v televizi, sociální sítě využívá třetina lidí v Česku, ukázal výzkum NMS Market Research.