Sledovanost televize
Průměrný čas, který diváci věnovali sledování televize v únoru 2013, překročil 4 hodiny a potvrdil rostoucí trend sledovanosti televize.
Průměrný čas, který diváci věnovali sledování televize v únoru 2013, překročil 4 hodiny a potvrdil rostoucí trend sledovanosti televize.
V restauracích večeří lidé dříve, nákupy potravin a péči o sebe sama přesouvají na pracovní dny, ukazují data Mastercardu.
Brand Finance sestavila letošní žebříčky pro evropské značky. Značku s nejvyšší hodnotou má Deutsche Telekom, nejsilnější značkou se stala Rolex.
Nejčastějším způsobem je blokování internetové reklamy pomocí AdBlocku. Na druhou stranu necelých 60 % českých uživatelů internetu reklamy neblokuje ani si neplatí za jejich nezobrazování. Data přináší výzkum ResSolution Group.
V Česku se bude i v následujících letech dařit především reklamě na internetu, televize a rádio budou růst jen zvolna, vyplývá ze studie PwC.
Užívat dne a nepřemýšlet o tom, co bude zítra, to je nový trend, který posiluje u mladé generace.
Více než polovina si myslí, že aktivity firem v oblasti udržitelnosti jsou pouhým greenwashingem.
S komunikací s chatboty, voiceboty či virtuálními asistenty má osobní zkušenost 74 % Čechů.
Národní data NADA ukazují, že voliči politických stran se odlišují ve výběru sledovaných mediatypů. Některé mediatypy jsou v jednotlivých voličských skupinách zastoupeny více, než je průměr v celé populaci.
Výzkumná agentura MNForce zkoumala, jak Češi a Slováci vnímají kvalitu života v jednotlivých dekádách za posledních 100 let.
Z výzkumu agentury MNForce vyplývá, že česká populace by média veřejné služby financovala především ze státního rozpočtu, z reklamy a z poplatků či dobrovolných příspěvků.
Potraviny nakupují čeští spotřebitelé nejčastěji v hypermarketech a supermarketech. Podle nových dat CVVM nedochází ve výběru místa nákupu potravin k výrazným změnám.
Na internetu prodává jen čtvrtina českých firem, tržby ale mají nejvyšší v EU, ukazují data Eurostatu.
Vodafone zjišťoval názory generace Z na rychlou módu. Data zveřejnil společně s debatou s trojicí teenagerů.
Kontinuální výzkum, který dlouhodobě sleduje vývoj tuzemských televizních domácností, ukazuje, že satelitní příjem je využívanější v obcích, zatímco televize připojená k internetu ve městech. Nejsilnější je ale nadále pozemní příjem.