Sledovanost televize
Průměrný čas, který diváci věnovali sledování televize v únoru 2013, překročil 4 hodiny a potvrdil rostoucí trend sledovanosti televize.
Průměrný čas, který diváci věnovali sledování televize v únoru 2013, překročil 4 hodiny a potvrdil rostoucí trend sledovanosti televize.
Internetová televizní platforma Sweet.TV rozšířila svou nabídku o dva nové FAST kanály zaměřené na dětského diváka. Jedná se o Duck TV.Best HD a Duck TV plus.Best HD, které nabízejí to nejlepší z produkce těchto stanic.
Spotify plánuje letos spustit novou prémiovou službu s názvem „Music Pro", která nabídne audio ve vysoké kvalitě. Tato služba bude dostupná za příplatek k stávajícímu předplatnému.
Příjem televizního signálu přes internet nebo kabel se stal v Česku nejsilnějším způsobem přijímání signálu. O několik procentních bodů předběhl i dosud vedoucí terestrický příjem. Data přináší Kontinuální výzkum ATO.
Tomio Okamura dominuje na sociálních sítích frekvencí, Andrej Babiš mírou zapojení a interakcí. SPD investuje do největšího počtu placených kampaní propojených s oficiálním profilem. Vyplývá to z nové analýzy startupu Carl Data Company.
Celospolečenské dění nejčastěji lidé sledují prostřednictvím televize a internetových zpravodajských serverů. Vyplývá to z nových dat CVVM.
Nejnovější data studie o zpravodajství od agentur ResSolution Group a Nielsen ukazují, že velkou „službu“ uživatelům dělají v oblasti zpráv vyhledávače. Součástí přijímání nových informací je také sledování uživatelských diskuzí pod články.
Téměř dvě třetiny lidí nad 60 let používají sociální sítě každý den. Častou aktivitou je vyhledávání zpravodajství.
Lidská pozornost se smrskla a marketéři bojují doslova o vteřiny. Po čem mají kreativci sáhnout a čím se mají snažit zaujmout, aby reklama měla vůbec nějaký dopad?
Po 33 letech od založení se Radek Jalůvka rozhodl předat vedení výzkumné agentury Ipsos. Jedná se o dlouhodobě plánovaný krok.
Spotřebitelé stráví denně na svém mobilním telefonu 3,5 hodiny, největší nárůst času zaznamenaly AI chatboti.
Loni se spokojenost Čechů odrazila ode dna. Jaký je jejich životní styl a jak využívají média, ukazuje studie Lifestyle 2024 agentury Kantar.
Nová studie HUB Research ukazuje, že diváci streamovacích služeb jsou vnímaví k reklamě, zejména když jim šetří peníze za předplatné.
Potravinové řetězce byly i v loňském roce s náskokem největšími reklamními inzerenty v médiích.
Téměř třetina těch, kteří se zpravodajství vyhýbá, to zdůvodňuje přílišnou negativností zpráv, ukazuje nový ročník pravidelné studie ResSolution Group a Nielsen.
Byť podcasty poslouchají miliony lidí, zadavatelé se do reklamy v těch audio formátech příliš nehrnou.