SuperStar odstartovala s jedním milionem

pondělí, 11. února 2013, 00:16 TV MediaGuru

Start nového ročníku talentové soutěže SuperStar sledovalo v průměru 1 mil. diváků starších 15 let, vyššího podílu dosáhla u mladšího publika.

Talentovou reality show Superstar vyhledalo v neděli večer na TV Nova v průměru 1,002 mil. diváků starších 15 let. V této cílové skupině byl v neděli večer úspěšnější český detektivní film Všichni musí zemřít (ČT1), který zhlédlo 1,283 mil. diváků nad 15 let. Podle předpokladů ale dosáhla reality show vyššího podílu u diváků v mladší cílové skupině 15-54 (30 %), u diváků 15-34 let dokonce 37% podílu. Nova Cinema byla stejně jako v sobotu i v neděli s hlavním pořadem (Poslední pevnost) úspěšnější než Prima family s Let's Dance 2.

Sledovanost vybraných pořadů po 20. hodině, neděle 10.2. 2013

pořad TV začátek tis. 15+ share 15+ (%) share 15-54 (%)
Všichni musí zemřít ČT1 20:04 1283 30 22
SuperStar Nova 20:25 1002 24 30
168 hodin ČT1 21:29 918 24 15
Střepiny Nova 21:50 790 24 23
Báječná léta pod psa ČT1 21:59 486 22 22
Purpurové řeky Nova 22:26 413 26 29
Čtyři v tom ČT2 20:02 367 9 10
Poslední pevnost Nova Cinema 20:01 318 8 10
Let´s Dance 2 Prima family 20:17 301 7 10
Útěk za spravedlností TV Barrandov 20:01 296 7 5

Podíl TV stanic v %, neděle 10.2. 2013, celý den, D15+/D15-54

Zdroj: ATO-Mediaresearch

Upozornění: Provozovatel MediaGuru.cz, společnost PHD, je řádným odběratelem dat ATO. Přejímání těchto dat a jejich další šíření bez souhlasu PHD je výslovně zakázáno.