Marketing T-Mobile povede Jan Stanko

pátek, 29. března 2013, 07:35 Marketing, Lidé MediaGuru

Martina Jaroše vystřídá v čele marketingu společnosti T-Mobile Jan Stanko, který pochází zevnitř firmy.

V čele marketingové komunikace T-Mobile stane 1. dubna Jan Stanko, který v současné době pracuje jako senior specialista marketingové komunikace T-Mobile.

Jan Stanko je absolventem Ekonomické fakulty Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava a Czech Institute of Advertising and Marketing Communication. Do oddělení marketingové komunikace společnosti T-Mobile nastoupil ihned po studiu v roce 2000 a firmě zůstal celých 13 let věrný.

Během své kariéry v T-Mobile posbíral zkušenosti z nejrůznějších oblastí marketingové komunikace – od tvorby brožur po reklamní kampaně. Stál u zrodu kampaní, jako byly Vánoce s Chuckem Norrisem, Fitko s Vojtou Kotkem a Lukášem Pavláskem či naposledy vánoční Skokani se Zadarem Volaničem.

Na postu šéfa marketingu střídá Jan Stanko Martina Jaroše, který na začátku roku přijal nabídku od katarské společnosti Qtel.

-kch-