Ondřej Novák odchází z Interpublic Group

pondělí, 18. března 2013, 07:30 Marketing, Lidé, Reklama, Výzkum MediaGuru

Po necelých deseti letech opouští Ondřej Novák, šéf výzkumu mediálních agentur skupiny Interpublic, svou pozici.

Ondřej Novák, ředitel výzkumu mediálních agentur skupiny Interpublic (IPG - Universal McCann, Initiative Media, dříve i Panmedia Western), odchází po necelých deseti letech ze své pozice. Rozhodnutí vysvětluje přáním po změně. Naznačuje rovněž, že v mediích bude chtít zůstat, a to s vlastním projektem, který zatím blíže nepředstavil.

„Po 9,5 letech strávených v agenturách IPG jsem usoudil, že jak pro ně, tak pro mne bude občerstvující, když to zase zkusíme každý zvlášť. Nicméně práce pro IPG byla ta nejlepší škola v branži, kterou jsem mohl dostat. V blízké budoucnosti se chystám rozvíjet nové projekty v mediální oblasti,“ komentoval svůj odchod pro MediaGuru.cz Ondřej Novák.

Novák vedl oddělení výzkumu v mediální agentuře Universal McCann od října 2003, od roku 2009 zastával tutéž funkci pro všechny agentury IPG Mediabrands v Česku. Před příchodem do skupiny Interpublic pracoval ve výzkumné agentuře Median na pozici projektového manažera, později byl také ředitelem mezinárodního výzkumného projektu TGI Czech Republic. Redakčně se podílel i na některých výzkumných publikacích, byl rovněž zástupcem AKA v různých komisích věnovaných mediálním výzkumům.

Novák je tak dalším z dlouholetých šéfů výzkumu v mediálních agenturách, který odchází. V uplynulých dvou letech odešli šéfové výzkumu Omnicom Media Group Vít Smékal a Group M Tomáš Bičík, loni pak místo vedoucího výzkumu ZenithOptimedia opustil Jan Poláček.

-mav-