Printové reklamy, které vás rozesmějí
Rozehrát humornou zápletku v televizním spotu je snazší, než zachytit vtipnou situaci v tištěné reklamě. Následující inzeráty přesto uspěly.
Rozehrát humornou zápletku v televizním spotu je snazší, než zachytit vtipnou situaci v tištěné reklamě. Následující inzeráty přesto uspěly.
Nová kampaň platformy Pro podnikavé si bere na mušku dobře míněné rady pro podnikatele. Jako řešení nabízí reálnou pomoc.
V nové kampani se ČSOB zaměřuje na placení nositelnou elektronikou. Noví klienti získají platební prsten nebo náramek.
O2 uvádí novou reklamní kampaň, ve které představuje rozšířené tarify Neo s funkcí O2 Connect.
Komunikační skupina Knowlimits a agentura Fragile Media se nastěhovaly do budovy v pražské Pernerově ulici.
Na chytrých televizích LG odstartovala ČSOB první 3D nativní CTV kampaň v Česku.
Zaměstnanci skupiny WPP by se měli od dubna vrátit alespoň na čtyři dny v týdnu do kanceláří. Proti požadavku ale sepsali nesouhlasnou petici.
V novém konceptu chce Air Bank ukázat, jak zjednodušila za 13 let své existence svět financí.
Přinášíme přehled konferencí z odvětví marketingu, reklamy, PR a médií a také přehled nejvýznamnějších oborových akcí v roce 2025.
V Česku se všechno točí kolem piva: V nové kampani Staropramenu opět hraje Orlando Bloom.
Poslaneckou sněmovnou schválené novely zákonů o České televizi a Českém rozhlasu zpřísňují možnosti komerční komunikace médií veřejné služby.
Domi Alagia z Love Island sesadila z prvního místa nejznámějších influencerů Kovyho.
Orlen startuje soutěž o dovolenou za 250 tisíc korun dle vlastního výběru.
Nový strategický přístup je založený na výzkumu budování značky s možností vlastní modelace jejího růstu.