Printové reklamy, které vás rozesmějí
Rozehrát humornou zápletku v televizním spotu je snazší, než zachytit vtipnou situaci v tištěné reklamě. Následující inzeráty přesto uspěly.
Rozehrát humornou zápletku v televizním spotu je snazší, než zachytit vtipnou situaci v tištěné reklamě. Následující inzeráty přesto uspěly.
Výkonný ředitel NFNZ David Klimeš se od března přesune do expertní rady fondu, na jeho místo vybere nástupce Správní rada NFNZ.
Dosavadní šéfredaktor magazínu Reportér Robert Čásenský opouští po deseti letech vedení redakce, zůstává nadále většinovým majitelem měsíčníku a webu. Od 1. ledna 2025 povede tým Michal Musil. Společnost Seznam.cz zároveň kupuje třetinový podíl ve vydavatelské firmě magazínu Reportér.
Nejsledovanějším pořadem posledního dne roku 2024 byl po hymně a novoročním přání pořad Všechnopárty. Následovaly Silvestrovské Televizní noviny. Více než milion diváků sledovalo také Hvězdný speciál pořadu Na lovu.
Turecké online tržiště, jež na českém trhu působí od letošního roku, vyzkouší na podzim v komunikaci nové mediatypy.
T-Mobile startuje svou mezinárodní vánoční kampaň s názvem „Kde končí bariéry, začínají spojení“.
Na ranveji pražského letiště vznikla barevná silueta vánočního stromku seskupením letištních vozů se zapnutými světly a majáky.
Letos ve světě vánoční reklama otevřela dveře kouzelnému světu, kde žijí víly, zvídavé chobotničky nebo ožívají perníčky.
Skupina Omnicom potvrdila, že se domluvila na převzetí konkurenční komunikační skupiny Interpublic. Vznikne tím nejsilnější reklamní agenturní uskupení.
Nová kampaň agentury Saatchi&Saatchi s interaktivní hračkou otevírá téma dětských fyzických trestů. S nápadem přišla sama agentura, až poté „hledala“ klienta.
Letošní ročník soutěže reklamní efektivity Effie zná oceněné. Cena za absolutně nejlepší kampaň, Grand Prix, letos udělena nebyla.
Soutěž efektivity Effie Czech Republic udělila mimořádnou cenu za kreativitu, získala ji kampaň epická Lego výzva od Kreativ Gangu.
Vánoční reklamy, které čeští spotřebitelé hodnotí nejlépe, vytvořily značky Coca-Cola a Dr.Max, vyplývá z průzkumu Ipsosu.
Také na trase pražského metra B budou k vidění za okny jedoucího vlaku vide a animace.
Dr. Max ve své první plně integrované vánoční kampani připomíná hodnotu zdraví.
Komise slovenské Rady pro reklamu konstatovala další porušení Etického kodexu. Týkalo se to i společnosti Tipsport.
Frekvence 1 vysílá 31 let a při této příležitosti spouští novou kampaň. Pracuje se jmény svých moderátorů, které spojuje s unikátními termíny.
Rudolf Jelínek podporuje kampaní s názvem „Teď letí hrušky“ svou hruškovici Williams.
Česká televize kampaní na internetu a sociálních sítích vysvětluje, za co a proč se platí TV poplatky. Zdůvodňuje, že se v souvislosti s návrhem velké mediální novely setkává s řadou nepřesností a nepravdivých tvrzení.