Printové reklamy, které vás rozesmějí
Rozehrát humornou zápletku v televizním spotu je snazší, než zachytit vtipnou situaci v tištěné reklamě. Následující inzeráty přesto uspěly.
Rozehrát humornou zápletku v televizním spotu je snazší, než zachytit vtipnou situaci v tištěné reklamě. Následující inzeráty přesto uspěly.
Nová kampaň platformy Pro podnikavé si bere na mušku dobře míněné rady pro podnikatele. Jako řešení nabízí reálnou pomoc.
Ferrero rozšiřuje portfolio čokoládových tyčinek značky Kinder, uvádí novinku v podobě Kinder Crispy.
Coca-Cola vrací kampaň „Share a Coca-Cola“, v níž nahrazuje logo na plechovkách a lahvích za jména či přezdívky spotřebitelů.
Nová mezinárodní kampaň Revolutu vypráví příběh o finančních možnostech.
V nové kampani se ČSOB zaměřuje na placení nositelnou elektronikou. Noví klienti získají platební prsten nebo náramek.
Komunikační skupina Knowlimits a agentura Fragile Media se nastěhovaly do budovy v pražské Pernerově ulici.
Mediální agenturu Médea si krizový manažer Jan Čermák ponechat nechce. Předpokládá, že v rámci reorganizace bude převedena na Jaromíra Soukupa.
O2 uvádí novou reklamní kampaň, ve které představuje rozšířené tarify Neo s funkcí O2 Connect.
Podle nejnovějších dat Asociace komunikačních agentur (AKA) se průměrná výše hodinových sazeb agentur zvýšila loni v meziročním srovnání jen o 1 %.
Na chytrých televizích LG odstartovala ČSOB první 3D nativní CTV kampaň v Česku.
V novém konceptu chce Air Bank ukázat, jak zjednodušila za 13 let své existence svět financí.
Škoda Auto slaví 130 let. Výročí připomene i speciální díl pořadu Máme rádi Česko.
Představením Lukáše Příkazkého jako prvního humanoida v týmu TV Prima zahájila mediální skupina kampaň k novému seriálu Parťák na baterky.