Aktuality
Doporučované
Rádio Impuls, Český Impuls a RockZone 105,9 míří do DAB+
Mediální skupina Londa se dohodla s Českými Radiokomunikacemi na vstup svých stanic do celoplošného digitálního vysílání DAB+. Distribuci zahájí ve středu 23. dubna v 10 hodin.
Platforma Pro podnikavé staví kampaň na nevyžádaných radách
Nová kampaň platformy Pro podnikavé si bere na mušku dobře míněné rady pro podnikatele. Jako řešení nabízí reálnou pomoc.
Ferrero podpoří kampaní novinku Kinder Crispy
Ferrero rozšiřuje portfolio čokoládových tyčinek značky Kinder, uvádí novinku v podobě Kinder Crispy.
Televizní kanál OK TV přerušil vysílání
Televizní kanál OK TV se odmlčel, přerušení vysílání vysvětluje technickými důvody.
Převedení všech zákazníků O2 TV do Oneplay bude trvat tři měsíce
Operátor bude zákazníky na novou službu, která vznikla spojením se streamovací video platformou Novy Voyo, převádět postupně.
Seriál Vraždy v kraji odstartoval jako pořad nedělního dne
Nejsledovanějším pořadem nedělního večera a zároveň celého dne se stal úvodní díl nového seriálu Vraždy v kraji. Sledovalo ho 1,2 mil. diváků starších 15 let.
Play.cz spouští vlastní síť v digitálním vysílání DAB+
Platforma Play.cz se rozšiřuje do standardu DAB+, kde spustila vlastní DAB+ síť. Prvním rádiem, které v této síti vysílá, je Radio Relax.
Do obchodního týmu TV Barrandov přišli Labajová a Ceé
Do obchodního týmu TV Barrandov přichází obchodník Ondřej Ceé a expertka na kreativní strategii Radana Labajová.
Na čele čtvrtečního večera zůstává seriál Kamarádi
Nejsledovanějším pořadem čtvrtečního večera po 20:00 zůstává v divácké skupině starší 15 let seriál Kamarádi. Dvojkou se tentokrát stal pořad Inkognito.
O půlnoci končí kanály O2 TV Sport a O2 TV Fotbal
Sportovní kanály O2 TV Sport a O2 TV Fotbal dnes o půlnoci končí, nahrazují je čtyři stanice Oneplay Sport.
Nova od neděle nasadí nový seriál Vraždy v kraji
TV Nova uvede od neděle 20. dubna nový detektivní seriál Vraždy v kraji. V hlavní roli se představí Ondřej Sokol.
Sobotní večer pro Superlov a pohádku S čerty nejsou žerty
Nejsledovanějším pořadem sobotního večera po 20:00 byl v divácké skupině starší 15 let pořad Superlov. S menším odstupem následovala pohádka S čerty nejsou žerty, která měla zároveň nejvyšší sledovanost ve skupině 15-54.
Coca-Cola opět mění své logo na etiketách za jména
Coca-Cola vrací kampaň „Share a Coca-Cola“, v níž nahrazuje logo na plechovkách a lahvích za jména či přezdívky spotřebitelů.