Nova a Prima aktuálně inzerují i mimo televizi
Největší komerční televize Nova a Prima se snaží upozornit na aktuální novinky inzercí i mimo televizní média.
Největší komerční televize Nova a Prima využívají v současnosti kromě možnosti svých obrazovek k podpoře aktuálních novinek i netelevizní média.
Skupina Nova využívá v tomto týdnu printovou inzerci v titulech vydavatelství Economia. Míří s ní především na odbornou veřejnost a na zadavatele reklamy. Pod sloganem „Výsledky, které za to stojí” s podtitulem „Investujte do reklamy tak, aby hrála vždy první ligu” se snaží přesvědčit největší televizní zadavtele, kteří ještě s Novou letos neuzavřeli dlouhodobou spolupráci, aby reklamu na obrazovky Novy umístili. V inzerci dále zdůrazňuje rostoucí podíl skupiny na sledovanosti v hlavním vysílacím čase ve „své” skupině 15-54, kdy se srovnává s konkurenční Prima family a s TV Barrandov, poukazuje rovněž na stabilitu a vysoký zásah a naznačuje, že reklama na obrazovkách Novy je hodna skutečných šampionů.
Prima family zase rozjela printovou a outdoorovou kampaň na svoji největší jarní novinku, vědomostní soutěž Máme rádi Česko, která se poprvé ve vysílání objeví v neděli 7. dubna. Inzeráty otiskla v celostátních denících Blesk, MF Dnes a v nedělníku Nedělní Blesk, v suplementech Magazín Dnes, Blesk magazín a TV magazín a v televizních guidech TV mini a TV Star. Bigboardy, poutající na novou soutěž, byly rozmístěny po celé republice. Prima už na své tiskové konferenci uvedla, že Máme rádi Česko je jejím nejnákladnějším jarním projektem. Soutěž bude vysílána v čase, ve kterém ČT vysílá svůj cyklus Nevinné lži – zatím vládne nedělnímu večeru (do konce chybí ještě dva díly) – a TV Nova reality show SuperStar, která se dostala do finálových kol.
-mav-