Wüstenrot odstartoval OOH kampaň na hypotéky
Finanční skupina Wüstenrot doplňuje svou nadlinkovou kampaň na hypotéky, jejíž televizní část odstartovala 18. března, o netradiční outdoorovou komunikaci.
Od 1. dubna je v Praze na ulici 5. května umístěn bigboard s nástavbou dalších 14 bigboardových ploch se stejným vizuálem, ale již bez nástavby, je umístěno do konce dubna po celé ČR, v Brně, Ostravě, Olomouci, Hradci Králové, Českých Budějovicích, Hradci Králové, Liberci a Plzni.
Wüstenrot tak pokračuje v celoroční outdoorové kampani, kterou zahájil na začátku roku komunikací životního pojištění ProSichr a pokračoval s pojištění ProAuto.
Kreativní koncept připravila agentura Scholz & Friends. Nákup mediálního prostoru zajišťuje agentura Attention!Media ve spolupráci se společností Media Service.
-kch-