Wüstenrot odstartoval OOH kampaň na hypotéky

čtvrtek, 04. dubna 2013, 07:30 Aktuality MediaGuru

Finanční skupina Wüstenrot doplňuje svou nadlinkovou kampaň na hypotéky, jejíž televizní část odstartovala 18. března, o netradiční outdoorovou komunikaci.

Od 1. dubna je v Praze na ulici 5. května umístěn bigboard s nástavbou dalších 14 bigboardových ploch se stejným vizuálem, ale  již bez nástavby,  je umístěno do konce dubna po celé ČR, v Brně, Ostravě, Olomouci, Hradci Králové, Českých Budějovicích, Hradci Králové, Liberci a Plzni.

Wüstenrot tak pokračuje v celoroční outdoorové kampani, kterou zahájil na začátku roku komunikací životního pojištění ProSichr a pokračoval s pojištění ProAuto.

Kreativní koncept připravila agentura Scholz & Friends. Nákup mediálního prostoru zajišťuje agentura Attention!Media ve spolupráci se společností Media Service.

-kch-