Z Media Master zřejmě odejde generální ředitel Mikyska
Stávající generální ředitel Media Master svůj post pravděpodobně opustí. Odchod může souviset se změnami ve společnosti Media Master.
Vít Mikyska, který se ujal funkce generálního ředitele společnosti Media Master letos v lednu, zřejmě svůj post opustí. Mikyska se k informaci MediaGuru.cz zatím nechtěl vyjadřovat: „V tuto chvíli bych to nekomentoval, možná příští týden,“ uvedl na dotaz, zda ze společnosti odchází.
Spekuluje se, že novým ředitelem by se mohl stát Radek Jeneš, který už v bývalé společnosti ARBOmedia a následně Media Master působil několik let, a to i na pozici generálního ředitele firmy. Jeneš ale informaci o svém případném nástupu nepotvrdil, ani nevyvrátil. „Nemohu se k tomu vyjádřit,“ reagoval.
Případná změna ve vedení společnosti, která zajišťuje prodej sponzoringu a speciálních operací pro TV Barrandov a prodej reklamního prostoru pro Českou televizi a Český rozhlas, by tak následovala v krátké době. Vít Mikyska převzal vedení teprve letos v lednu, když nahradil Ivana Hyžáka.
Ke konci března už odešel v důsledku reorganizace firmy marketingový ředitel Miroslav Šírl. Jeho pozice byla k 1. dubnu zrušena. Media Master se ke stejnému datu přestěhovala na adresu Mikuleckého v Praze 4, kde sídlí i mediální agentura Médea a redakce vydavatelství Empresa Media a TV Barrandov. Podle neoficiálních informací může dojít k tomu, že Media Master převezme obchodní oddělení vydavatelství Empresa Media. Tím by se jeho činnost rozšířila vedle televizí i na tištěné tituly (Týden, Instinkt, Sedmička).
Media Master má s Českou televizí uzavřenou smlouvu o prodeji reklamního prostoru pro letošní rok. Generální ředitel ČT Petr Dvořák MediaGuru.cz minulý týden řekl, že ČT chce zhruba do konce června mít představu o tom, jakým způsobem bude reklamu prodávat v příštím roce. Rozhodne i o vypsání tendru pro příští rok, přičemž není ani vyloučena změna v roce letošním.
-mav-