Marketérem roku 2012 je majitel Student Agency Jančura
Česká marketingová společnost vyhlásila vítěze soutěže Marketér roku 2012. Stal se jím Radim Jančura.
Marketérem roku 2012 se stal majitel společnosti Student Agency Radim Jančura. Získal hlavní cenu v soutěži, kterou pořádá Česká marketingová společnost (ČMS), hodnotitelská komise mu cenu nazvanou Velký delfín udělila za úspěšnou realizaci významných projektů zaměřených na zvýšení hodnoty pro zákazníka. Výsledky byly vyhlášeny ve čtvrtek v podvečer v divadelním sále pražského klubu Lávka.
Mimořádnou cenu v podobě Zlatého delfína obdržel Zdeněk Sobota ze společnosti M.I.P. Group za projekty podporující rozvoj výstavnictví, Modrý delfín byl udělen Miloslav Cváčkovi ze společnosti ISMM Project & Training za realizaci komplexní marketingové strategie při založení a rozvoji firmy. Růžového delfína komise udělila Janě Drexlerová z Mamma Help Centrum za významný podíl na uskutečnění projektu mamografického screeningového centra Zelený pruh.
Kromě hlavních cen udělila hodnotitelská komise i několik zvláštních ocenění za mimořádné aktivity a úspěšné inovativní marketingové projekty. Oceněni byli například Jakub Petřina z Air Bank, bývalá marketingová ředitelka TV Nova Miloslava Nováková či Jan Chorvát z Business Media CZ.
Cílem soutěže je podle organizátorů přispět k rozvoji marketingu ve všech oblastech jeho uplatnění v Česku. Záštitu nad soutěží opakovaně převzala osobnost světového marketingu - profesor Philip Kotler. V předchozím ročníku v soutěži uspěl spolumajitel rodinného pivovaru Bernard Stanislav Bernard.
Kompletní přehled oceněných v soutěži Marketér roku 2012
Cena | Vítěz |
Velký delfín | Radim Jančura – Student Agency, za úspěšnou realizaci významných projektů zaměřených na zvýšení hodnoty pro zákazníka |
Mimořádná cena hodnotitelské komise – Zlatý delfín | Zdeněk Sobota – M.I.P. Group, za dlouhodobou komplexní realizaci projektů podporujících rozvoj výstavnictví |
Mimořádná cena hodnotitelské komise – Modrý delfín | Miloslav Cváček – ISMM Project & Training, za úspěšnou realizaci komplexní marketingové strategie při založení a rozvoji firmy |
Mimořádné ocenění prezidia ČMS – Růžový delfín | Jana Drexlerová – Mamma Help Centrum, za významný podíl na realizaci úspěšného projektu Zelený pruh (mamografické screeningové centrum) |
Malí delfíni | Jiří Berger – Olma Olomouc, za úspěšnou marketingovou strategii uvedení nových produktů na trh |
Ján Chorvát – vydavatelství Business Media CZ, za významný příspěvek k rozvoji a popularizaci marketingových informací | |
Miloslava Nováková - Ministerstvo průmyslu a obchodu ČR, za systémové uplatňování marketingových principů v oblasti řízení státní správy | |
Pavel Pastorek – Templářské sklepy Čejkovice, vinařské družstvo, za úspěšné budování konkurenční schopnosti firmy důsledným uplatněním marketingu | |
Jakub Petřina – Air Bank, za úspěšnou realizaci marketingového konceptu v oblasti bankovnictví | |
Miluše Viklická – Divadlo Viola, za efektivní a netradiční využití marketingu v oblasti kultury | |
Libor Witassek – DC VISION, za inovativní přístupy v oblasti marketingového poradenství | |
Mimořádné ocenění prezidia ČMS – plaketa | POPAI – Národní kancelář POPAI Central Europe, za rozvoj profesní asociace a budování značky POPAI |
Diplom za nominaci | Remigiusz Górski – DM BOŚ |
Stanislav Husník – Styl, družstvo pro chemickou výrobu | |
Zdenka Chocholoušová – Lagardere Active ČR | |
Miloslav Šorejs – Granát, družstvo umělecké výroby Turnov | |
Jan Vaněček – Zdravotní pojišťovna MV ČR |
-mav-, -čtk-