Mediaresearch v kampani: Máme poctivá data

úterý, 28. května 2013, 04:49 TV MediaGuru

Výzkumná společnost Mediaresearch, která dodává data o TV sledovanosti, připomene několika akcemi 16. výročí elektronického měření.

Společnost Mediaresearch připomene na začátku června několika akcemi 16 let existence elektronického měření TV sledovanosti. V den výročí, 2. června, budou zveřejněny informace o historii měření na webu www.peoplemetry.cz. Ve středu 5. 6. budou Pražané v centru města obdarováni – podle Mediaresearch – „opravdovými poctivými koláči“, které mají symbolizovat výstupy z peoplemetrových dat.

Ve čtvrtek 6. 6. na odborné výzkumné konferenci SIMAR Insight Summit vystoupí Tereza Šimečková společně s Renatou Týmovou z České televize a promluví o tom, jak data z peoplemetrového měření a jeho doplňkového výzkumu o životním stylu dětí (LSS děti) pomohla postavit nový dětský kanál České televize – ČT:D, který Česká televize plánuje spustit v srpnu letošního roku.

„Akcí navazujeme na naši vzdělávací kampaň o peoplemetrovém měření, kterou jsme zahájili spuštěním webu na podzim loňského roku,“ uvedla Tereza Šimečková, předsedkyně představenstva společnosti Mediaresearch, která od roku 2002 v Česku peoplemetrové měření pro Asociaci televizních organizací realizuje. „Myslím, že v dnešní době, kdy si život bez konzumace médií téměř neumíme představit, je důležité lidi zasvěcovat i do zákulisí mediálního dění. A o největším mediálním výzkumu v České republice by rozhodně široká veřejnost vědět měla.“

Jednotnému peoplemetrovému výzkumu ale roste v Česku od letošního roku konkurence. Jak v úterním oznámení sdělila společnost Nielsen, už zahájila rekrutaci panelu pro televizní měření, jehož zadavatelem je sdružení SPMS, které loni založily TV Nova a agentura Médea.

-mav-