Retro Music TV zvyšuje pokrytí, má podíl 0,1%

neděle, 05. května 2013, 21:27 Aktuality MediaGuru

Retro Music Television v dubnu získala průměrný celodenní podíl na sledovanosti 0,1% v prodejní cílové skupině 15-54 let. Téměř 70 % jejího publika tvoří diváci ve věku 35 až 54 let, na které stanice cílí. „V prvních měsíčních datech se potvrdilo naše očekávání, že bychom mohli zajímavě namixovaným retro obsahem oslovit především diváky střední generace, kteří si nestárnoucí hity spojují se svým mládím,“ uvedl Pavel Attel, jednatel společnosti Hudební televize, která stanici provozuje.

Kanál se zaměřuje především na klipy z let 60. až 2. pol. 90. let se značným podílem česko-slovenské hudby. Nejsledovanějšími pořady byly v dubnu například Retrománie, Já chci žít 90´s, Nadoraz nebo Trvalá, z nichž nejsledovanější dosáhl až půl procentního podílu na publiku.

Pokrytí Retro Music Television televize se rozšiřuje – nově bude signál šířen v právě vzniklé celoplošné DVBT síti 7 se 70% pokrytím území ČR. Na reklamním trhu televizi zastupuje Atmedia.

-mav-