Absolutním vítězem českých cen PR se stal „Karel“

pátek, 07. června 2013, 07:37 PR MediaGuru

Asociace PR agentur vyhlásila výsledky 8. ročníku oborové soutěže Česká cena za public relations. Absolutním vítězem se stal projekt Karel na Hrad.

Ve čtvrtek 6. června byly slavnostně vyhlášeny výsledky 8. ročníku oborové soutěže Česká cena za public relations, kterou organizuje Asociace public relations agentur. Ceny byly uděleny ve všech 19 kategoriích, absolutním vítězem se v konkurenci 117 přihlášených projektů stal projekt Karel na Hrad, který byl přihlášen do nové kategorie Politická komunikace, politické PR, Public Affairs.

Nejvíce cen získala agentura AMI Communications, která obsadila čtyřikrát zlatou příčku a čtyřikrát stříbrnou příčku.

Zvláštní cenou v kategorii Společenská odpovědnost a filantropie byl oceněn studentský projekt Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy – Změna paradigmatu: Kouření v restauracích lidem vadí. Dvě zvláštní ocenění získala strana TOP 09 v kategorii Politická komunikace, politické PR, Public Affairs za projekty TransparentníKraj.cz a ObceLidem.cz. Poslední zvláštní ocenění získala v kategorii Průmysl agentura Bílý medvěd PR za projekt Jiřičky v ráji pro Eden.

Již podruhé udělila APRA také mimořádnou Cenu za celoživotní přínos oboru, která byla letos věnována in memoriam Petru Němcovi, ekonomickému novináři a vysokoškolskému pedagogovi. Petr Němec se zasloužil o základy novodobé odborné literatury oboru public relations a osobně se zasadil o to, aby PR začalo být vyučováno jako řádný předmět na českých univerzitách. Ocenění pro Petra Němce, který zemřel v roce 2011, převzala jeho dcera.

Přehled prvních míst 8. ročníku

Název projektu Klienta Agentura
Absolutní vítěz
Karel na Hrad Karel Schwarzenberg Volební tým Karla Schwarzenberga
Komunikační disciplíny
Firemní komunikace
Zavedení servisního poplatku M7 Group S.A. / satelitní platforma Skylink PRAM Consulting
Společenská odpovědnost a filantropie
Máš to za pár Domov Sue Ryder Havas PR Prague
Business-to-Business
Zlatý příběh notebooků ThinkPad Lenovo Czech Republic Fleishman-Hillard
Business-to-Consumer
Mistr Kutil Hornbach Baumarkt CS Native PR
Interní komunikace
Běh pro dobrou věc ČSOB Bison&Rose
Krizová komunikace
Komunikace společnosti Jan Becher – Karlovarská Becherovka, a.s. v průběhu prohibice Jan Becher - Karlovarská Becherovka, a.s. PLEON Impact
Digital & social media
Aplikace “Dobrou noc” IKEA Česká republika, s.r.o. IKEA ČR & Kaspen/Jung von Matt
Politická komunikace, politické PR, Public Affairs
Karel na Hrad Karel Schwarzenberg Volební tým Karla Schwarzenberga
Oborové kategorie
Finanční trh a finanční služby
Jak nevěra ohrožuje rodinné rozpočty ČSOB Bison&Rose
Spotřební zboží
Komunikace společnosti Jan Becher – Karlovarská Becherovka, a.s. v průběhu prohibice Jan Becher - Karlovarská Becherovka, a.s. PLEON Impact
Farmacie, zdravotnický sektor
Záchrana reputace nosních kapek Olynth Johnson & Johnson AMI Communications
Technologie, IT
Návrat značky emporia na český trh emporia Telecom AMI Communications
Státní správa, veřejný a neziskový sektor
Czech House London 2012 Česká Olympijská a.s. Stance Communications
Průmysl
Komunikace hromadného propouštění ArcelorMittal Ostrava ArcelorMittal Ostrava AMI Communications
Služby
NEBYLO UDĚLENO
Komunikační nástroje
Klasická firemní média
Vlastní cestou Rodinný pivovar BERNARD a.s. Rodinný pivovar BERNARD a.s.
On-line média
Zavolejte do kompostu emporia Telecom AMI Communications
Akce a události
Týden barev pro Dulux AkzoNobel Tequila Praha (TBWA)
Sólokapr
Jaromír Jágr hledá novou holku a Fortuna baví národ Fortuna Entertainment Group PR.Konektor

Kompletní výsledky naleznete zde.

-kch-