Media Lions ovládla kampaň na pohřební služby
V úterý 18. června byly na festivalu Cannes Lions předány ceny v kategorii Media, Mobile, Innovation a Outdoor.

V úterý 18. června byly vyhlášeny vítězové kategorií Media, Mobile, Innovation a Outdoor. Česká mediální agentura Starcom MediaVest, která se probojovala na shortlist kategorie Media, ocenění nezískala.
Grand Prix v kategorii Media si odnesla nizozemská agentura Ogilvy & Mather za svou kampaň „Why wait until it’s too late?“ (Proč čekat, než bude příliš pozdě?), kterou připravila pro společnost Dela, poskytující pojištění pohřbu a pohřební služby. Kampaň vybízela lidi, aby řekli svým nejbližším to, co mají na srdci včas. Využila k tomu skryté kamery, televizní vysílání i tiskové a outdoorové reklamy, umístěné tam, kde je mohli daní adresáti vidět.
V kategorii Mobile získala Grand Prix kampaň TXTBKS od filipínské agentury DDB DM9JAYMESYFU, která přeměnila analogové mobilní telefony ve školní učebnice a dokázala navázat spolupráci s řadou základních škol.
Nejlepší kampaní v kategorii Outdoor byla vyhlášena kampaň od francouzské agentury Ogilvy, kterou vytvořila pro společnost IBM v rámci její komunikace Chytřejší města.
V kategorii Innovation bodovala newyorská agentura The Barbarian Group se svou platformou Cinder.
Ve středu 19. června budou vyhlášeny vítězné kampaně v kategorii Press, kde je na shortlistu česká agentura Young & Rubicam se svou kampaní pro Biolit od Bochemie. Dále budou ceny předány v kategoriích Cyber, Design a Radio. Na konci týdne budou zveřejněny shortlisty v posledních kategoriích Film, Titanium and Integrated, Film Craft a Branded & Content Lions, kde mají Češi celkem 13 přihlášek.
-kch-