Na Nově se objevují Prazdroj a Reckitt Benckiser
Na začátku června se na TV Nova objevily spoty zadavatelů, kteří zatím na Nově neinzerovali.
Od začátku června se v komerčním vysílání skupiny Nova objevily spoty zadavatelů Plzeňský Prazdroj a Reckkitt Benckiser, kteří zatím s Novou neměli uzavřenou dlouhodobou spolupráci. Oba zadavatelé patří podle loňských monitorovaných investic do TOP 35 největších zadavatelů reklamy do médií.
Jak vyplývá z monitoringu komerčního vysílání, Plzeňský Prazdroj se v prvním červnovém týdnu (data za 1.-7. 6. 2013) zařadil k největším inzerentům na TV Nova.
TOP zadavatelé, skupina Nova, 1.-7. 6. 2013, D15+
Od neděle 9. června (data za nedělní vysílání budou k dispozici v pondělí večer) se ve vysílání objevily i spoty společnosti Reckitt Benckiser, konkrétně na produkt řasenky Rimmel. Spot byl zařazen do nedělního prime-time v čase, kdy byla vysílána česká komedie Účastníci zájezdu.
Plzeňský Prazdroj byl v loňském roce 32. největším zadavatelem podle hrubých mediálních investic s monitorovaným objemem 308 mil. Kč. Hrubé investice společnosti Reckitt Benckiser dosáhly podle monitoringu Admosphere v loňském roce 406 mil. Kč, což znamenalo pozici 21. největšího tuzemského reklamního zadavatele.
Oba zadavatelé uzavřeli podle našich informací dlouhodobou smlouvu. Právě pozvolné uzavírání dlouhodobých smluv s největšími zadavateli se letos promítlo do snížení reklamních tržeb nejsilnější komerční televize (v prvním čtvrtletí o 44 %). Na konci čtvrtletí Nova informovala, že podepsala kontrakty v objemu 50 % plánovaných ročních tržeb.
Zdroj dat: Admosphere
-mav-