Nejekologičtější značkou roku je Toyota

pátek, 28. června 2013, 06:35 Marketing MediaGuru

Společnost Interbrand vydala žebříček 50 nejlepších ekologických značek na světě. Na prvních třech místech se umístily automobilky – Toyota, Ford a Honda.

Společnost Interbrand, která vydává prestižní hodnocení značek „100 Best Global Brands“ nedávno hodnotila značky z pohledu ekologického přístupu. V padesáti nejekologičtějších značek se na předních místech umístily automobilové značky – Toyota, Ford a Honda. Na ekologii dbají i technologické značky: Panasonic, Nokia a Dell se dostaly do první desítky.

Posuzovány jsou značky, jež se dostanou do žebříčku 100 Best Global Brands, a to celkem ze šesti různých úhlů. Hodnocen je ekologický přístup ve správě věcí veřejných, zapojení zúčastněných stran, provoz, zásobování, doprava a logistika, produkty a služby.

Všechny informace naleznete zde.

-kch-