Eurolines obsadila do spotů Cyrila a Metoděje
Autobusový dopravce Eurolines využil svého partnerství s docu-dramatem „Cyril a Metoděj, apoštolové Slovanů“ režiséra Petra Nikolaeva a natočil s jeho hlavními představiteli reklamní spoty.
„Byla to příležitost získat úplně jiný reklamní spot, který není z běžné dílny reklamních agentur, zato je s maximálním kreativním a profesionálním nasazením všech zúčastněných. A pak tu byla ta evidentní symbolika: byzantští bratři cestovali za poznáním, a to je přesně to, co my zprostředkováváme našim klientům,“ vysvětluje volbu cyrilometodějské tematiku Pavla Lauermannová ze společnosti Eurolines.
Tři dvouminutové spoty jsou k vidění na YouTube kanále společnosti. Promítány budou také v autobusech.
Vznik docu-dramatu, který od 29. června vysílá televizní stanice ČT2, podpořila společnost Eurolines přepravováním štábem i produkce v hodnotě zhruba šest set tisíc korun.
Režie spotů se ujal David Kočár.
-kch-